11 Reacties

2 jaar geleden

Bij de HEMA heb je ballonnen voor een gender reveal! En anders misschien kijken voor blauwe of roze muisjes en dan gewoon beschuit met muisjes ineens random op tafel neerzetten met de kleur van het geslacht van de baby?

2 jaar geleden

Ik was zelf van plan om voor mijn neefjes en nichtjes cakepops te maken om mijn zwangerschap aan te kondigen. En dan de creamchease die je met de cake mengt voor de helft roze en andere helft blauw te maken. Dippen in chocola en laten drogen. Evt stokje in de pops voor je ze in chocola doet. Gaat mij niet meer lukken ivm tijdtekort. Maar misschien een idee voor genderreveal🤷🏾‍♀️ succes en veel plezier!!

2 jaar geleden

Je kan roze of blauwe ballonnen kopen en deze vullen met helium als je dan de ballonnen in een grote doos steekt met een grote strik er rond dan kan je de doos binnen of buiten openen en vliegen de ballonnen uit de doos en kan iedereen de roze of blauwe ballonnen zien 😊

2 jaar geleden

Beschuit met muisjes kan ook altijd! Ouderwets maar wel leuk

2 jaar geleden

Ik heb suprise eieren gekocht van chocola, met een mesje opengemaakt en gevuld met blauwe muisjes daarna heel even op een warme pan en weer aan elkaar geplakt. En mocht je een hond hebben, rompertje van de action omdat ze geen blauwe shirtjes hadden ;p!

2 jaar geleden

Ik had het zéér kleinschalig in het gezin, mijn mama kreeg 2 bolletjes ijs, en in een bolletje ijs had ik een blauwe m&m geduwd. Had er dan ook blauwe en roze snoepjes over gedaan en blauwe en roze eetbloemetjes. En dan toen ze de kleur zag, een glaasje blauwe cava :D

2 jaar geleden

Hapjes misschien leuk (en simpel) lange vingers dippen in gesmolten chocola en dan roze/witte blauw/witte muisjes Of chocolade zoenen bovenkantje eraf en daar muisjes op doen Hema heeft gender reveal ballonnen Action van die papieren decoratie dingen (in verschillende kleuren, ook roze en blauwe)

2 jaar geleden

Mocht het een meisje zijn kan je ook altijd nog roze koeken of tompoesjes voorschotelen (hebben ze het misschien niet meteen door maar wel leuk). Hema ballonnen of een paar sokjes in roze of blauw subtiel ergens laten “slingeren”. Iets versieren met muisjes (pintrest heeft geeft opties) Je eigen kleding erop afstemmen. Chocolaatjes bij een bakker, jamin of supermarkt. (Je hebt zowel de babytjes als gewoon de ronde met roze of blauwe sprinkels) en dat dan bij de koffie/thee serveren.

2 jaar geleden

Op Etsy kun je een afdrukbare pdf kopen met bv doolhof of een ander spelletjes waarbij de oplossing het geslacht verraadt :)

2 jaar geleden

Ik had met sinterklaas voor iedereen een eetbaar cadeautje gekocht wat ze tegelijk mochten openmaken: paprika chips, melk chocola, sportlife, enz. Alles blauw

2 jaar geleden

Wat een leuke ideeen allemaal! Ik heb uiteindelijk gekozen voor de geboorte flikken, dat zijn chocolaatjes met roze spikkels erop. Die mochten ze uitpakken. Was een groot succes 😊