4 Reacties

2 jaar geleden

Kan beide zijn denk ik. Mijn vk heeft aangegeven dat met bellen nav bloedverlies ze bedoelen echt bloedverlies dus niet een paar druppeltjes ofzo. Belde laatst ook toen ik wat bloedverlies had en kreeg toen ook meteen de vraag hoeveel het was en of wij seks gehad hadden. In mijn geval was dat niet zo maar toen ik vroeg hoezo dat een oorzaak kon zijn gaf ze aan dat de boel nu wat gevoeliger is en dat dus iets is wat vaker voorkomt na de seks met dit termijn. Zou het even in de gaten houden of het stopt of niet of misschien meer wordt. Stopt het niet/wordt het meer kan je altijd even met je vk overleggen. Weeen beginnen veelal als een soort menstruatiekrampen maar ook dat kan je hebben na seks doordat het je baarmoeder “activeert” om zo maar even te zeggen.

2 jaar geleden

Overigens bij twijfel altijd bellen. Liever keer voor niks dan een keer te laat.

2 jaar geleden

Dit is normaal, ik heb dit inderdaad ook steeds. Mn verloskundige zei dat ik moest gaan bellen zo dra mn vliezen breken of echt weeen beginnen.. zie buikpijn zouden voor weeen moeten zijn. Je lichaam maakt zich klaar voor de bevalling🙈 ik ben 39+3 weken en heb die buikpijn nu al meerdere dagen ineens

2 jaar geleden

Zo dra er helder bloed bij komt kijken wel altijd echt gelijk bellen trouwens!