Heeft er iemand al een loopfiets gekocht en wil hun ervaring delen? Onze dochter is rond de 74cm en wordt over 1,5 maand 1 jaar. Ik heb nu de Bandits & Angels first rider of little starter op het oog. Is dat iets? Of een ander merk? Zo ja, welke?
Pukylino hebben wij gekocht voor de eerste verjaardag van ons eerste kindje en is erg stabiel, maar het kind komt met de hakken tegen de wielen aan met afzetten. Als ik het over zou doen zou ik er een kiezen waar de achterwielen dichter bij elkaar zitten.
Pukylino hebben wij gekocht voor de eerste verjaardag van ons eerste kindje ...
Dank voor je reactie! Wat jammer zeg. Heb dat inderdaad ook vaker gelezen. Die van B&A hebben achter één wiel, maar dat maakt het wellicht ook wel weer onstabieler.
Wij hebben de b&A gekregen voor Sint! En ze sjeest er het huis mee door 🙈 heel fijn ding! Heeft 3 wielen (je kan er ook 2 van maken) heel stevig waardoor ze niet snel om zullen vallen.
Hoe oud en hoe lang is je dochter? En kan ze ook al zelf lopen? Of hoeft da ...
Ze wordt in januari 1, ze is gemiddeld qua lengte. Heeft wel iets langere beentjes in verhouding tot haar bovenlichaam (of tenminste dit lijkt, omdat ze hele dunne beetjes heeft).
Ze kan nog niet zelf lopen, wel heel goed aan de loopwagen/ 2 handen.