28 Reacties

15 dagen geleden

Pukylino! Ik denk dat B&A nog te zwaar is

15 dagen geleden

Pukylino hebben wij gekocht voor de eerste verjaardag van ons eerste kindje en is erg stabiel, maar het kind komt met de hakken tegen de wielen aan met afzetten. Als ik het over zou doen zou ik er een kiezen waar de achterwielen dichter bij elkaar zitten.

15 dagen geleden

Reactie op GestoofdeReiger339497

Pukylino! Ik denk dat B&A nog te zwaar is
Ah, ik dacht dat die B&A juist licht zouden zijn in vergelijking tot andere houten loopfietsjes.

15 dagen geleden

Reactie op Keesje309

Pukylino hebben wij gekocht voor de eerste verjaardag van ons eerste kindje ...
Dank voor je reactie! Wat jammer zeg. Heb dat inderdaad ook vaker gelezen. Die van B&A hebben achter één wiel, maar dat maakt het wellicht ook wel weer onstabieler.

15 dagen geleden

Reactie op Babs15

Ah, ik dacht dat die B&A juist licht zouden zijn in vergelijking tot an ...
Ah sorry ik had de verkeerde voor me!

15 dagen geleden

Wij hebben de b&A gekregen voor Sint! En ze sjeest er het huis mee door 🙈 heel fijn ding! Heeft 3 wielen (je kan er ook 2 van maken) heel stevig waardoor ze niet snel om zullen vallen.

15 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Wij hebben de b&A gekregen voor Sint! En ze sjeest er het huis mee door ...
Wat leuk! 😊 Welk model hebben jullie? En is de hoogte ook goed?

14 dagen geleden

Reactie op Babs15

Wat leuk! 😊 Welk model hebben jullie? En is de hoogte ook goed?
De hoogte is verstelbaar in 4 standen :) dus ze kan er wel even mee vooruit! Mijn dochter is nu ongeveer 74 cm denk ik. Smart bike 4in1 retro :)

14 dagen geleden

Hier een loopfietsje ban B&A gekregen voor sinterklaas. Ze kan er al super goed op! Ze vind het helemaal leuk😊 (Wij hebben de little starter)

14 dagen geleden

Reactie op Jd210

Hier een loopfietsje ban B&A gekregen voor sinterklaas. Ze kan er al su ...
Hoe oud en hoe lang is je dochter? En kan ze ook al zelf lopen? Of hoeft dat niet?

14 dagen geleden

Reactie op Ann9319

Hoe oud en hoe lang is je dochter? En kan ze ook al zelf lopen? Of hoeft da ...
Ze wordt in januari 1, ze is gemiddeld qua lengte. Heeft wel iets langere beentjes in verhouding tot haar bovenlichaam (of tenminste dit lijkt, omdat ze hele dunne beetjes heeft). Ze kan nog niet zelf lopen, wel heel goed aan de loopwagen/ 2 handen.

14 dagen geleden

Vici bike

14 dagen geleden

Reactie op SS21-1

Wij hebben de b&A gekregen voor Sint! En ze sjeest er het huis mee door ...
Deze heb ik ook binnen gekregen vandaag! Morgen even in elkaar zetten. Ben benieuwd.

13 dagen geleden

Ik heb de B&A besteld, zowel de little starter als de first rider. Ik ben heel benieuwd. Eentje sturen we dan terug.

13 dagen geleden

Reactie op Babs15

Ik heb de B&A besteld, zowel de little starter als de first rider. Ik b ...
Doe je een update?

13 dagen geleden

Reactie op GestoofdeReiger339497

Doe je een update?
Yes, zal ik doen!

13 dagen geleden

Reactie op Niefesteph

Deze heb ik ook binnen gekregen vandaag! Morgen even in elkaar zetten. Ben ...
Deze is het die wij nu hebben.

12 dagen geleden

We houden de roze ‘first rider’. Die is namelijk net iets groter en stabieler dan dat andere model.

11 dagen geleden

Ik twijfel tussen de smartbike 4 in 1 of de first rider van b&a ... hebben jullie een van deze, zo ja hoe bevalt ie?

11 dagen geleden

Iemand ervaring met deze? Die gaat ze namelijk krijgen voor haar eerste verjaardag straks 😂