16 Reacties
18 dagen geleden
Nee maar wel bezig met oprekken en gaan proberen te staan is 10 maanden ,tijgert en kruipt nu nog veel
18 dagen geleden
Reactie op Pippa2416
Wat goed! Die van mij is de hele dag aan het staan haha. Kruipt en tijgert ...
Ja ze het kan zo ineens. Hier zat hij 2 weken lang in vervelende sprong. Heel chagreinig. Ook 's nachts onrustig. En ja hoor nu het resultaat. Terwijl hij 2 dagen terug nog niet uit zichzelf overstapte van tafel naar bank. Toen zeiden we..zou hij met kerst al lopen? Dat is wel snel. En 2 dagen later.. ;)
18 dagen geleden
Reactie op Ann9319
Wat leuk! Die v ons 9 maanden en loopt langs de meubels. Hij heeft wel het ...
Ah dat is ook vlot! Haha wat een durfal. Dat duurt ook vast niet lang meer dan. De meeste kindjes vinden los lopen eng. En daardoor duurt het wat langer. Hier trok hij zich met 7 maanden op. Volgens mij ook wel snel daarna langslopen.
18 dagen geleden
Knap hè!! Met 9,5 maand stond hij hier los. En 1 week later zijn eerste stapjes los! Hij blijft fanatiek oefenen 😊.
17 dagen geleden
Me zoontje loopt ook met 9,5 helemaal los. Zo leuk om te zien een kleine mini mens die door de kamer heen loopt.
17 dagen geleden
Oh wat leuk en wat goed allemaal!!🤩
Bij ons liep ze met 6 maand al een paar stapjes aan de hand/langs de leuning op de bank. Maar los kan ze nog steeds niet. Probeert wel steeds vaker los te staan en valt dus ook vaker.....
Maar zo kan het ineens heel snel gaan, of toch opeens heel lang duren 😉
17 dagen geleden
Wat super knap van hem!! 😍🥰👏🏼 leuk hè dat ze zo trots zijn!! Hier hetzelfde alleen dan een meisje.. ook 10 maanden.. steeds kijken of ik het wel zie dat ze alweer staat en stapjes zet!! Verder klimt ze overal op.. laatst was ze al boven aan de trap.. schrok me een ongeluk. We zijn aan het verbouwen en de tussendeur zat er even niet tussen.. 🙊😓