12 Reacties
2 jaar geleden
Gebaseerd op wat mijn zoontje leuk speelgoed vindt, denk ik dat het een heel goed assortiment is!
Tegelijk: het is ERG veel!! Ga er ook vanuit dat je veel speelgoed kado gaat krijgen van Jan en allemaal. Veel onderzoek wijst uit dat minder speelgoed, beter is. Zowel voor ontwikkeling als voor spelplezier
Uiteindelijk is het allerleukste speelgoed helemaal geen speelgoed, maar gewoon huishoudelijke artikelen! Kids kunnen wekenlang “schoonmaken met een doekje”, water overgieten in bakjes, en dat soort dingen. Mijn zoontje speelt 80% van de tijd gewoon met spullen die we toch al in huis hebben en de speelgoedkist wordt dus relatief weinig gebruikt
2 jaar geleden
Trouwens ook best duur. Zon beetje alles in die boxen kun je ook bij de Hema kopen voor veel minder, en kringlopen staan er ook vol mee
Wij gebruiken lovevery meer als inspiratie voor verjaardagkadootjes ofzo
2 jaar geleden
Ik gebruik het ook als inspiratie om speelgoed te kopen of vragen (verjaardag, feestdagen, etc) voor mijn zoontje. Je hebt ook boxen van 'oh my baby' zelfde idee, minder duur.
Mocht je om een bepaalde reden weinig kadootjes voor je kind gaan krijgen dan kan het denk ik best mooi (en makkelijk!) zijn. Of als het budget je niet uit maakt :)
Daarnaast zijn bepaalde items zoals de object permanentie box wel duur om los aan te schaffen, waardoor het op die manier best uit zou kunnen qua prijs.
2 jaar geleden
Wij hebben wel een abonnement bij lovevery. Ik ben wel tevreden. Hoef ik zelf niet opzoek gaan naar een passend speelgoed. Je krijgt ook boekjes bij met een omschrijving van wat jouw kind zou moeten kunnen, uitleg hoe je kind de speelgoed kan gebruiken. Regelmatig krijg je ook e-mails met leuke ideeën/ tips over hoe jezelf met de spullen die je thuis hebt “speelgoed kan maken”.
Minpunt: inderdaad, wat anderen zeggen je kan soortgelijke speelgoed ook elders halen van wat lagere prijs.
2 jaar geleden
Je hebt ook
https://oh-mybaby.nl
Wat goedkoper en veel mensen op insta die een kortingscode per box doen..
Ik had geen abbo maar kocht af en toe een losse box
2 jaar geleden
Ik kocht ook losse boxen, veel influencers op insta hebben 10e korting op die oh my baby boxen
2 jaar geleden
Wij hebben eigenlijk nauwelijks speelgoed want zoontje wil alleen maar met huis-tuin-en-keukengerei spelen. Is al 2 jaar zoet met:
Tupperware bakjes
Oude tennisballen
Flessen met dopjes
Doekjes (“helpen schoonmaken”)
De stoffer en blik 🤣 grote hit
Keukentrapje
Etc
Het speelgoed dat we hebben (vaak wel loveevery-achtige dingen maar dan tweedehands) ligt vaak te verstoffen in z’n speelkist
Ik zou nu nog niet teveel aanschaffen is mijn tip. Plus, opa’s en oma’s en anderen willen vaak ook nog iets kunnen geven op verjaardagen en kerst enzo