Hi allemaal,
Ons zoontje had donderdag ineens rode bultjes rondom zijn edele delen.
Wij vermoedden gelijk luieruitslag dus zijn begonnen met smeren en regelmatig schone broeken en free Willy time.
Maar vanaf zondag werd het ineens heel heftig. Maandag gelijk de huisarts gebeld en konden ‘s morgens gelijk komen. Huisarts denkt dat de luieruitslag is overgeslagen naar schimmel infectie.
Sinds gister middag heeft hij ook hoge koorts en het lijkt nog niet minder te worden ondanks al het smeren en doen.
Foto bijgevoegd van de situatie.
Hebben jullie dit ook al eens meegemaakt?
Ik voel me zo vreselijk machteloos. 🥺
-edit mod Eliza- foto weggehaald
Wat heftig :( Beterschap voor de kleine man. Komen er toevallig tandjes bij hem door? Mijn dochter had dit als baby ook, alleen niet zo heftig als bij jou, maar het was op een gegeven moment wel ook zo rood. Ik heb toen alleen gesmeerd met sudocreme
Hi,
Deze foto is ongetwijfeld met de beste bedoelingen geplaatst, maar weet wel dat dit een openbaar forum is. We willen graag voorkomen dat er mensen met slechte bedoelingen op zoek gaan naar dit soort foto ‘s en halen ze daarom weg.
Liefs,
Eliza
Hier heeft dochtertje dit ook wel eens gehad (iets minder heftig wel) we kr ...
Ja we hebben inderdaad zalf gekregen. Alleen lijkt tot nu toe nog niet minder. Maarja zijn ook pas sinds maandag begonnen natuurlijk dus ik moet het ook wel wat tijd geven. Maar door de koorts vroeg ik me af of meerdere dit hebben meegemaakt en of het ‘normaal’ is.
We blijven smeren en hopen op het beste 🙏🏼
Wat heftig :( Beterschap voor de kleine man. Komen er toevallig tandjes bij ...
Dankjewel! 🫶🏼
Ik denk zelf dat zijn hoektanden doorkomen. Hij bijt ook weer ongelooflijk veel op alles en verklaard ook zijn hoge koorts en soms weigeren van eten.
We hebben van de dokter crème gehad dus we gaan nog even door en hopen op een goede uitkomst. 🙏🏼