13 Reacties

8 maanden geleden

Hier heeft dochtertje dit ook wel eens gehad (iets minder heftig wel) we kregen een zalfje van de dokter en het verdween als sneeuw voor de zon!

8 maanden geleden

Wat heftig :( Beterschap voor de kleine man. Komen er toevallig tandjes bij hem door? Mijn dochter had dit als baby ook, alleen niet zo heftig als bij jou, maar het was op een gegeven moment wel ook zo rood. Ik heb toen alleen gesmeerd met sudocreme

8 maanden geleden

Ja schimmel. Mijn zoo tje heeft dit ook gehad, dan moet je antischimmelcreme smeren.. dan is het zo weg !!

8 maanden geleden

Reactie op MandyDali

Ja schimmel. Mijn zoo tje heeft dit ook gehad, dan moet je antischimmelcrem ...
Ook bij t kruidvat..

8 maanden geleden

Dit is schimmel. Ik zou de huisarts bellen en vragen voor de miconazol creme crème deze helpt ons dochtertje altijd goed.

8 maanden geleden

Hi, Deze foto is ongetwijfeld met de beste bedoelingen geplaatst, maar weet wel dat dit een openbaar forum is. We willen graag voorkomen dat er mensen met slechte bedoelingen op zoek gaan naar dit soort foto ‘s en halen ze daarom weg. Liefs, Eliza

8 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Hier heeft dochtertje dit ook wel eens gehad (iets minder heftig wel) we kr ...
Ja we hebben inderdaad zalf gekregen. Alleen lijkt tot nu toe nog niet minder. Maarja zijn ook pas sinds maandag begonnen natuurlijk dus ik moet het ook wel wat tijd geven. Maar door de koorts vroeg ik me af of meerdere dit hebben meegemaakt en of het ‘normaal’ is. We blijven smeren en hopen op het beste 🙏🏼

8 maanden geleden

Reactie op kimmm_86

Wat heftig :( Beterschap voor de kleine man. Komen er toevallig tandjes bij ...
Dankjewel! 🫶🏼 Ik denk zelf dat zijn hoektanden doorkomen. Hij bijt ook weer ongelooflijk veel op alles en verklaard ook zijn hoge koorts en soms weigeren van eten. We hebben van de dokter crème gehad dus we gaan nog even door en hopen op een goede uitkomst. 🙏🏼

8 maanden geleden

Reactie op MandyDali

Ja schimmel. Mijn zoo tje heeft dit ook gehad, dan moet je antischimmelcrem ...
Die hebben we inderdaad. Dat geeft goede hoop dat het bij ons zoontje goed moet komen! 🙏🏼

8 maanden geleden

Reactie op anne1212

Dit is schimmel. Ik zou de huisarts bellen en vragen voor de miconazol crem ...
Ja deze hebben we inderdaad want waren maandag al bij de dokter geweest. We gaan gewoon nog even door met smeren 🙏🏼

8 maanden geleden

Reactie op Eliza I Moderator

Hi, Deze foto is ongetwijfeld met de beste bedoelingen geplaatst, maar wee ...
Niet over nagedacht. Dank voor het meedenken en weghalen 🙏🏼

8 maanden geleden

Reactie op Maxime96

Ja deze hebben we inderdaad want waren maandag al bij de dokter geweest. W ...
Fijn! Hoop dat het snel weg trekt ❤️❤️

7 maanden geleden

Reactie op anne1212

Fijn! Hoop dat het snel weg trekt ❤️❤️
Het is gelukkig al een stuk minder geworden! Nog niet helemaal weg maar wel overduidelijk groot verschil te merken thank god! 🙏🏼