6 Reacties

vorig jaar

Wij hadden deze met onze eerste dochter, vonden het erg fijn en stelde ons gerust. Voor zover ik weet geen straling hoor

vorig jaar

Reactie op mamabd

Wij hadden deze met onze eerste dochter, vonden het erg fijn en stelde ons ...
Jaa ik schrik de hele tijd wakker joh.. denk dat ik stukken rustiger slaap dat ik weet als er iets is dat ik wordt gewaarschuwd. Fijn dat jullie hem ook fijn vinden. Heb je hem weer gebruikt ?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Reactie op babyyyyyyyy

Jaa ik schrik de hele tijd wakker joh.. denk dat ik stukken rustiger slaap ...
Ja pff dat hadden wij ook! Enige was dat ik soms met m’n vermoeide hoofd vergat uit te zetten ‘s nachts met uit bed halen voor de voeding, dan schrik je wel ff maar je leert het snel haha 🫣 Gebruik hem grappig genoeg nu niet, twijfel soms wel maar ben nu met de tweede over het algemeen iets minder gespannen en meer dat gevoel dat het wel goed zit ofzo.

vorig jaar

Reactie op mamabd

Ja pff dat hadden wij ook! Enige was dat ik soms met m’n vermoeide hoofd ve ...
Ooo goede tip hahaha! Is die wel makkelijk uit te zetten als je het vergeet? Ja dat hoor ik vaker met een tweede. Wel fijn dat je dat gevoel niet hebt. Ik word er echt gek van haha

vorig jaar

Jaa heel makkelijk! Is gewoon een drukknop. En als de batterijen beginnen op te raken gaat het groene lampje steeds vaker rood knipperen. Ook wel handig om op tijd te vervangen anders gaat ie dus ook af 😂 Ja precies haha, gek wel dat verschil in gevoel. Maar ik herken jouw gevoel dus ook maar al te goed! Hopelijk geeft het je wat meer rust!

vorig jaar

Reactie op mamabd

Jaa heel makkelijk! Is gewoon een drukknop. En als de batterijen beginnen o ...
Dankjewel voor je informatie 🙏