10 Reacties

2 jaar geleden

Ik ga vrijdag wel kijken! Of het het waard is durf ik niet te zeggen ben er nog nooit eerder geweest馃槵

2 jaar geleden

Ik heb al zoveel online gekocht bij mamaloes echt veel leuke dingen 馃┓

2 jaar geleden

Reactie op Mommmmmm

Ik ga vrijdag wel kijken! Of het het waard is durf ik niet te zeggen ben er ...
Ik ben wel heel benieuwd, hou je ons op de hoogte? dan weet ik in iedergeval of het waard is 馃ぃ馃

2 jaar geleden

Ik ben wel heel benieuwd, hou je ons op de hoogte? dan weet ik in iedergeva ...
Haha jaa ik zal een mini verslagje uitbrengen馃き

2 jaar geleden

Ik zou er geen 100km voor gaan rijden! Zelf woon ik er om de hoek en ga niet eens de moeite nemen om te kijken.

2 jaar geleden

Reactie op xbabyboy2020

Ik zou er geen 100km voor gaan rijden! Zelf woon ik er om de hoek en ga nie ...
zo goedkoop is het dus allemaal niet?

2 jaar geleden

zo goedkoop is het dus allemaal niet?
Je hebt ook goedkope dingen, maar zelf vind ik het voornamelijk rommel.

2 jaar geleden

Leuke dingen, als je wil gaan wel sochtends! Vandaag was het super druk maar einde van de dag heb je niet zoveel meer.. ik ben sochtends geweest voor een kinderwagen en moest tussendoor weg en ben rond 15:30 terug gegaan en toen was er veel weg en vullen dat pas savonds aan. Eigenlijk heb je er alles wel, kinderwagens, veel autostoelen, campingbedjes, badjes, allerlei hoezen, wipstoel/swing, kleertjes, kleine acccecoires, babynestjes, boxkleden, eetstoelen,veel speelgoed, van hout maar ook autotjes en scooters, kruiken, boxen en ledikantjes niet veel.

2 jaar geleden

Mocht je gaan, Van Asten heeft morgen ook nog mazzeldagen dat zit in de buurt 馃槃

2 jaar geleden

Welk merk kinderwagens hebben ze staan en tot hoeveel % is zo鈥檔 kinderwagen dan goedkoper ?