11 Reacties

18 dagen geleden

Ja, hier hetzelfde. Ook erger nu bij mijn tweede dan bij mijn eerste kindje. Voel me ook veel vermoeider.. Sterkte!

18 dagen geleden

Heel herkenbaar, dochter neemt elke week weer wat mee van kdv en heeft lichte klachten. Vriend blijft meestal bespaard en ik kan mij niet meer herinneren wanneer ik mij voor het laatst fit voelde. Heb 0 weerstand blijkbaar, snot en hoesten is mijn nieuwe ademhalen 🤧...

18 dagen geleden

Hier ook! Had altijd een goede weerstand maar sinds de geboorte van mijn dochter doe ik overal aan mee. Mijn man blijft dat allemaal bespaard. Gelukkig is de kleine na een dag/middag weer opgeknapt. Helaas heb ik zelf nog een paar dagen plezier van..

17 dagen geleden

Ik werk op het kdv, al ongeveer 8 jaar. Ik was nooooit meer ziek de afgelopen jaren door het opbouwen van een hele goede weerstand maar sinds ik zwanger ben geweest is mijn weerstand zo slecht 😪 echt balen! Werk sinds augustus bij een nieuwe plek en al redelijk wat ziek geweest, voel me dan erg schuldig maar hoor het zo veel om mij heen.. ik probeer goed te slapen, gezond te eten, te sporten 🤷🏻‍♀️ vitamine d slik ik bij omdat ik soms wat last kan hebben van de donkere dagen! Het is even doorbikkelen met zo’n kleintje, je steekt elkaar vaak allemaal aan in het gezin! 🤎

17 dagen geleden

Na een jaar wordt het weer beter 🤪

17 dagen geleden

Hier ook! Bij de 1ste heb ik hier niet zo lang last van gehad. Mijn man is dit weekend voor het eerst in 1 jaar ziekgeworden. Bij mij ben ik de telefoon kwijt. De nachten zijn hier sinds 3 dagen was stabieler.. dus denk dat 11 maanden weinig slaap erin hakt.

17 dagen geleden

Reactie op iblrsoek

Hier ook! Bij de 1ste heb ik hier niet zo lang last van gehad. Mijn man is ...
Ben ik de tel kwijt ipv telefoon haha

17 dagen geleden