10 Reacties

2 weken geleden

Maxicosie mag sowieso voorin! Dus misschien dat een optie?

2 weken geleden

Ja Maxicosy mag voorin, let wel op dat je dan de airbag uit zet. Dit kun je makkelijk aan de zijkant van je dashboard doen aan de bijrijder kant

2 weken geleden

Je dreumes/peuter mag voorin de auto in een goedgekeurde autostoel. Zie Moet mijn kind in de auto in een kinderzitje? | Rijksoverheid.nl https://share.google/reKBAh0owrvYyazp7

2 weken geleden

Reactie op rosieroos19

Maxicosie mag sowieso voorin! Dus misschien dat een optie?
Heeft niet mijn voorkeur, maar als het niet anders kan, ga ik dat doen

2 weken geleden

Misschien is wisselen met je man van auto nog een optie? Bij ons rijdt altijd degene die met de kinderen is in de grote auto en de ander in de kleine auto

2 weken geleden

Reactie op Lielieke

Misschien is wisselen met je man van auto nog een optie? Bij ons rijdt alti ...
Het is de auto van z'n werk en er wordt nogal moeilijk over gedaan 馃槖 anders was dat zeker een optie geweest

2 weken geleden

Hier altijd de maxicosi voorin gehad. Vond het juist fijn dat ik ze in de gaten kon houden en evt een speentje geven. Wel airbag uit.

2 weken geleden

En als je de stoeltjes wisselt? Mijn man z'n auto staat de maxicosi achter de bijrijder stoel zodat hij meer ruimte heeft.

2 weken geleden

Reactie op margrietb

En als je de stoeltjes wisselt? Mijn man z'n auto staat de maxicosi achter ...
Dit zou ik ook doen.

vorige week

Al geprobeerd met maxi cosi achter de bijrijderstoel en oudste achter de bestuurder? Dat nam bij ons minder ruimte in. Anders de maxi cosi op de bijrijderstoel voorin en de airbag uitschakelen.