Hoi Mama's,
Help, hoe doen jullie dit? Ik heb naast mijn dochtertje van 23 maand, nu ook een baby van 4 weken. In mijn auto zit dus al een kinderstoel rechts achter in voor de grootste en achter mij heb ik ook de maxi cosi voor de baby erin gepropt, maar er blijft heel weinig ruimte over voor mij, ik kan zo echt niet rijden... Ben 180cm lang 馃檲 ook als ik de stoeltje in het midden zet, kan ik mijn stoel hierdoor niet ver genoeg naar achteren schuiven.
Papa heeft een grotere auto, dus geen last hiervan, maar meestal rij ik de grote (en straks de kleine ook) naar de opvang en gaan we ook vaker met mijn auto weg. Voor mij een grotere auto is nu geen optie. Mag een kinderstoel voorin in de de auto gezet worden? Ben niet zo'n een voorstander hiervan, maar weet nu geen andere optie
Je dreumes/peuter mag voorin de auto in een goedgekeurde autostoel. Zie Moet mijn kind in de auto in een kinderzitje? | Rijksoverheid.nl https://share.google/reKBAh0owrvYyazp7
Misschien is wisselen met je man van auto nog een optie? Bij ons rijdt altijd degene die met de kinderen is in de grote auto en de ander in de kleine auto
Al geprobeerd met maxi cosi achter de bijrijderstoel en oudste achter de bestuurder? Dat nam bij ons minder ruimte in. Anders de maxi cosi op de bijrijderstoel voorin en de airbag uitschakelen.