19 Reacties

2 jaar geleden

Nee geen ervaring mee, maar luister graag even mee :) zin om er aan te gaan beginnen!

2 jaar geleden

Reactie op SS21-1

Nee geen ervaring mee, maar luister graag even mee :) zin om er aan te gaan ...
Hihi ik dus ook! Denk dat ik met 4/4,5 maand ga starten. Ligt er een beetje aan of ze al interesse krijgt!

2 jaar geleden

Hier soort van ervaring mee. Een vriendin van mij heeft dit met haar 2 kindjes gedaan en heeft nu super moeilijke eters. Wij hebben onze zoon met “de pot” mee laten eten en eet echt alles, van sushi tot andijviestamppot. Ik denk dat als je juist geen schema volgt, maar gewoon je gevoel je veel meer bereikt. Eten jullie boerenkool, eet de kleine het ook. Eten jullie bami, eet de kleine het ook (uiteraard minder kruiden en gepureerd).

2 jaar geleden

Met mijn zoontje gedaan & is een super goede eter! Nu met mijn dochter weer gestart. Erg handig om een leidraad te hebben en meteen te kunnen kijken hoe ze het doen. Daarna met de pot meegegeten en dat ging ook goed.

2 jaar geleden

Reactie op babymasten

Hier soort van ervaring mee. Een vriendin van mij heeft dit met haar 2 kind ...
Dank voor het delen! Het is zeker de bedoeling dat ze uiteindelijk mee gaat eten maar vind het fijn om het alvast in de vriezer te hebben liggen voor de eerste maanden

2 jaar geleden

Reactie op Samantha0908

Met mijn zoontje gedaan & is een super goede eter! Nu met mijn dochter ...
Top! Dan ga ik het denk ik ook aanschaffen!

2 jaar geleden

Geen ervaring mee. Ik deed altijd groente koken in de blender en dan in ijsblokjes bakje in de vriezer en natuurlijk verzamelen in diepvrieszakje. Zo kon ik makkelijk beginnen met paar hapjes hoefde dan niet hele bordje weg te gooien en kon elke keer wat anders samenstellen (als ze echte porties gaan eten natuurlijk) zo deed ik dat ook met fruit, gehakt, rijst etc.

2 jaar geleden

Reactie op Sherun120895

Top! Dan ga ik het denk ik ook aanschaffen!
Is dit het? Ik zag het net voorbij komen en twijfel een beetje heb jij er al iets mee gedaan?

2 jaar geleden

Hier de happje app aangeschaft ipv mama Roos. Leek me iets meer vrijheid geven ipv een strak schema en super leuke recepten staan erin voor als ze wat ouder is

2 jaar geleden

Ik heb het gekocht en vind het mega chill! Goede tips. Ben ook van plan fase 2 aan te schaffen

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Is dit het? Ik zag het net voorbij komen en twijfel een beetje heb jij er a ...
Nee het 4/6 maanden schema☺️

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Dit is niet het schema maar vooral wat informatie Ik ben juist gisteren er mee begonnen met het schema. Ik vind het handig om inderdaad een leidraad te hebben en straks helemaal met meerdere groenten te combineren

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

En ja trouwens! We zijn vast start. Heel fijn dat t drie dagen achter elkaar t zelfde hebben want ze moet eerst echt wennen

2 jaar geleden

Hier ook fase 1 (4-6 maanden) gekocht en heel blij mee. Vind het heel fijn om een schema te hebben waar ik me aan kan houden. Gisteren en vandaag al een hapje pompoen gegeven en dat ging er goed in. Voor de mama’s die het schema hebben.. Hoe doen jullie dat met pastinaak? Dit is een seizoensproduct en heb het nog niet kunnen kopen in de winkels 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op DD94

Hier ook fase 1 (4-6 maanden) gekocht en heel blij mee. Vind het heel fijn ...
Daar kwam ik 2 dagen geleden ook achter idd 🤷🏻‍♀️ het is nou eenmaal zo…

2 jaar geleden

Reactie op DD94

Ja ik ook! Ik heb besloten om het maar gewoon over te slaan. Mn schoonzusje zei dat haar kinderen het geneens lusten…

2 jaar geleden

Ik ga trouwens niet het fase 2 schema aanschaffen. Wil vanaf 6 maanden denk ik rapley methode uit gaat proberen ☺️ maar de eerste kan ik aanraden

2 jaar geleden

Reactie op DD94

Vervangen voor doperwten:)

vorig jaar

Ik heb de schema’s van fase 1 en 2 en overweeg nu ook fase 3 omdat het zo goed is bevallen.