15 Reacties

vorig jaar

Tot nu toe doe ik het zelf! Ik merk wel dat ik af en toe geen tijd heb maar dan heb ik mama deli in de vriezer liggen. Heb uiteindelijk fase 1 miss 1 maand gevolgd en toen mn eigen draai er al aan gegeven

vorig jaar

Onze oudste dochter heeft altijd met de pot meegegeten. En als dat niet ging, omdat we bijv iets hadden dat te zout was dan gaf ik heel af en toe een potje of maakte ik iets simpel, bijv bananenpannenkoekjes, zoete aardappel fritters oid. Die kan je ook invriezen. Ik vond zelf de app van solid starts ook heel handig.

vorig jaar

Ik ga volgende week starten met fase 2 van Mama Roos, vond fase 1 al wel heel fijn!

vorig jaar

Wij doen nu bijna twee weken mama Roos fase 2 met onze tweeling en vind het ideaal! Ze krijgen een fijne variatie aan groenten binnen en vind het ook handig dat je gewoon op het schema kunt aflezen wat er op het menu staat (en dat ik niet zelf hoef te bedenken ;-)).

vorig jaar

Hoi, Hoe heb je kokosmelk aan babyvoeding toegevoegd?

vorig jaar

Is mama roos alleen maar gepureerd ?

vorig jaar

Reactie op Iloon1986

Onze oudste dochter heeft altijd met de pot meegegeten. En als dat niet gi ...
Hier sluit ik me bij aan. Wij geven ook een deel van wat wij eten. Gister aten wij teryaki runderreepjes. Hij krijgt dat wat wij ook hebben en hij mag: rijst als bal, komkommer en had nog mango. De oudste kreeg dit met nog wat vlees en een deel groente.

vorig jaar

Reactie op saskiat91

Hier sluit ik me bij aan. Wij geven ook een deel van wat wij eten. Gister a ...
Foto van de bordjes.

vorig jaar

Reactie op saskiat91

Foto van de bordjes.
Thanks voor de moeite! Ik ga denk ik thuis ook gewoon proberen om (deels) het avond eten gewoon te maken voor haar!

vorig jaar

Nog een vraagje voor de mama’s die Rapley doen. Zijn jullie niet bang dat jullie kindje te weinig binnen krijgt? Ik heb heel erg het gevoel alsof ik een hapje moet geven en dan nog wat grotere stukken on the side om te oefenen.

vorig jaar

Staan er in fase 2 ook de hoeveelheden die je aan kan houden?

vorig jaar

Reactie op Fikalover

Staan er in fase 2 ook de hoeveelheden die je aan kan houden?
Ja staat er allemaal in. Heel handig hoor. Ik ben nu op zoek naar fase 3 ☺️

10 maanden geleden

Hi mamma’s, ik zie bij fase 2 alleen de hoeveelheid groente blokjes, maar niet het fruit. Hoe zit dat? Zelf bepalen?

vorige week

Edit mod: - reactie verwijderd, copyrights - Demi | Mod

vorige week

Hi, Even een reminder dat het niet is toegestaan om producten of informatie die zijn aangeschaft bij Mama Roos te delen op het forum. Dit heeft te maken met auteursrechten, die we moeten respecteren. Dank je wel voor je begrip. Liefs, Demi