9 Reacties

11 maanden geleden

Ik kan geen antwoord gevenen op de vraag of t veilig is, maar mijn zoontje van 5,5 mnd doet dat ook en ligt vaak ook echt tegen het randje aan met zijn gezicht

11 maanden geleden

Reactie op ezzie95

Ik kan geen antwoord gevenen op de vraag of t veilig is, maar mijn zoontje ...
Mijn dochter deed dit ook idd en is altijd goed gegaan.. maar sinds ik heb gelezen over rebreathing vind ik het toch eng omdat beide zijkanten stof hebben, Ik dacht altijd dat het enkel gevaarlijk was als ze onder een deken/kussen etc zouden komen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

11 maanden geleden

Ik denk dat je hierin echt naar je gevoel moet luisteren♡ En zeker als het je maar nirt los laat is daar misschien een reden voor! Ik ga het liefste altijd voor safe. Ik wil het punt vermijden waarop je moet zeggen: "had ik maar......" Zo heb vandaag halsoverkop een ledikant gehaald omdat ze de bekleding van de wieg eraf trok over haar heen. Doodeng. Gelukkig was het overdag en was ik er bij. Maar ik schrok me dood.

11 maanden geleden

Reactie op littlesunshine

Ik denk dat je hierin echt naar je gevoel moet luisteren♡ En zeker als het ...
Helemaal eens zo denk ik ook! Ik heb zn nieuwe bedje al besteld, hopelijk is ie er maandag en dan gaat de co sleeper er gelijk uit. 🙈 Pff meen je! 😅 Gelukkig gebeurt zoiets dan overdag als je er zicht op hebt!

11 maanden geleden

Hier deed ons zoontje dit ook al een tijdje. Dit icm dat naar boven “wupsen”. Hij lag dus telkens erg raar. Ik heb hem in ons grote bed snachts 🙈🥴. Overdag wel in zijn kamer in de ledikant. Ach ja nog paar weekjes en dan ga ik hem in de nacht ook maar eens in eigen kamer proberen 😩

11 maanden geleden

Reactie op Marrrrx

Helemaal eens zo denk ik ook! Ik heb zn nieuwe bedje al besteld, hopeli ...
Ja ik had haar na de ochtendvoeding even terug gelegd meestal valt ze dan nog even in slaap, kan ik me rustig aankleden etc. Maar toen ging ze dus slapen inderdaad maar die handjes grijpen alles tegenwoordig. Gelukkig had ik weer eens "ik-heb-helemaal-geen-kleding-meer,maar-wel-een-kast-vol" problemen 🤣 dus ik was nog in de slaapkamer. Pffff

11 maanden geleden

Nee, is niet veilig. Ook een campingbedje is niet veilig voor structureel gebruik

11 maanden geleden

Reactie op Nicnoc

Nee, is niet veilig. Ook een campingbedje is niet veilig voor structureel g ...
Waarom niet ? Waarom zou het een week op vakantie wel veilig zijn en daarna niet?

11 maanden geleden

Reactie op Marrrrx

Waarom niet ? Waarom zou het een week op vakantie wel veilig zijn en daarna ...
Vanwege de -vaak- flexibele zijkanten. Die geven kans op beknelling/verstikking. Helemaal in combinatie met een extra matras bovenop de harde plaat. Daarnaast zijn ze bedoeld voor incidenteel gebruik. https://www.consumentenbond.nl/campingbedje/extra-matras-extra-risico