8 Reacties

vorige week

Hoe ziet je speelhoek eruit? Ik heb op het kdv gewerkt en vaak als kindjes niet spelen is het aanbod te groot.

vorige week

Geen tips , maar hier net zo 馃槀. Vooral ik moet overal aan mee doen, en hij heeft echt een spanningsboog van niks, want hij is overal ook in no time mee klaar. Vd week wilde hij verven, alles klaargezet etc en na 5 min was t alweer klaar pff

vorige week

Reactie op Demivanculenborg

Geen tips , maar hier net zo 馃槀. Vooral ik moet overal aan mee doen, en hij ...
Ja heel herkenbaar! Ook een hele korte spanningsboog hier, en ik herken mezelf daar z贸 niet in dat ik soms echt geen idee毛n meer heb halverwege de dag 馃槄

vorige week

Reactie op Demivanculenborg

Geen tips , maar hier net zo 馃槀. Vooral ik moet overal aan mee doen, en hij ...
Geen zorgen. 5 minuten is heeeeeeel normaal voor een aangeboden activiteit op die leeftijd.

vorige week

Reactie op Nous2024

Hoe ziet je speelhoek eruit? Ik heb op het kdv gewerkt en vaak als kindjes ...
We hebben een dichte kast met 4 vakken... Eentje met duplo, eentje met (boerderij)dieren / poppetjes en dan nog 1 met puzzels en 1 met auto's. Maar het is niet allemaal in zicht... Ergens anders staat een klein boekenkastje en nog een keukentje.

vorige week

Reactie op Gerritjen

We hebben een dichte kast met 4 vakken... Eentje met duplo, eentje met (boe ...
Kijk op de insta pagina Eerste hulp bij Spelen. Zij deelt suuuuuperfijne tips voor zelfstandig spel!

vorige week

Reactie op Nous2024

Kijk op de insta pagina Eerste hulp bij Spelen. Zij deelt suuuuuperfijne ti ...
Ik ga eens kijken, thanks!!

vorige week

Reactie op Gerritjen

Ik ga eens kijken, thanks!!
Ze vertelt vooral veel over open kasten met weinig speelgoed. Scheelt ook veel opruimen馃槄