10 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb die mombrain ook sinds begin van mijn zwangerschap! Alles wat ik moet onthouden noteer ik op mijn mobiel bij de herinneringen app (ik weet niet of je een iphone hebt) en anders de notitie app. Ik vergeet elke dag alles wat ik moet doen na enkele minuten al dus dat werkt echt het best voor mij het is al een habit geworden :) hoop dat het helpt
2 jaar geleden
Echt erg he… ik schrijf alles op, maar als ik dat niet doe… vergeet ik het. Heb inmiddels een goed gesprek gehad met mn vriend. Die zal voor mij dingen onthouden en niet meer aan me vragen “wil je dit regelen of onthouden” want als ik het dan niet doe wordt ie boos, wat ik snap, dus hij vraagt dat niet meer. Scheelt een hoop frustratie naar elkaar 😅😅
2 jaar geleden
Ik heb mezelf aangeleerd om in een klein tasje altijd al m’n belangrijke spullen te bewaren. Altijd. Telefoon, portemonnee en sleutels.
2 jaar geleden
Ik vond dit weekend mijn ontbijtkom waar yoghurt in had gezeten terug op de badkamer. Kennelijk daar neergezet ipv in de keuken. Zit overigens een verdieping tussen, dus ben er ook nog een trap voor op en af geweest. Dat ik überhaupt op de badkamer ben geweest was ik alweer volledig vergeten....
2 jaar geleden
Tekort aan omega 3 kan een oorzaak zijn. Je kan bijv mollers visolie nemen
2 jaar geleden
Ik heb een appgroep met mezelf gemaakt op WhatsApp🤣 klinkt heel zielig maar dat is dus mn notitie blok en als ik het heb afgewerkt verwijder ik het bericht...
Enige nadeel? Ik heb het al vanaf de vorige zwangerschap en het is niet echt beter geworden sinds de geboorte van mijn dochter en die word in okt 2🤣
2 jaar geleden
Ik heb een appgroep met mezelf gemaakt op WhatsApp🤣 klinkt heel zielig maa ...
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 precies hetzelfde hier!! Naast notities ook bijvoorbeeld links die ik interessant vind en nog zou nalezen.. never happend tho🥲
Heb verder ook op iedere dag wel iets staan in m'n agenda. Taken of boodschappenlijstje. Werkt vaak wel, maar vergeet regelmatig alsnog iets van het lijstje🥲
2 jaar geleden
Zo herkenbaar! Ik vond onze afvalpas terug in de schuur 😅 Elke dag omega 3 slikken helpt wel echt (ik gebruikte krillolie). Ben alleen zelf helaas te misselijk om dit te doen. Maar ik merk echt het verschil sinds ik daarmee gestopt ben