Hier bevalt die goed. Ze wordt er zichtbaar rustiger van en heeft minder last van andere prikkels. Overigens is het natuurlijk geen wondermiddel dat haar altijd stil krijgt 🤪. Enige nadeel is de accu die vrij snel leeg is.
Wij hebben hem gekregen als cadeau. Vind hem erg leuk (ook als knuffel later) en het geluid werkt goed bij ons zoontje. Neem hem ook veelal mee in de kinderwagen/auto.
Het is uiteraard geen wondermiddel.
Ik ben er ook heel blij mee! Mooi ding en als het niet super nodig is bij het in slaap vallen (heb een extreme slaapkop hier) dan creëert het alsnog een slaapritueel voor wanneer ze meer moeite krijgt met in slaap vallen.
Ja hier staat ie heel de nacht aan.
Op een gegeven moment gaat ie in standby mode, en als ze dan snachts begint te miepen gaat ie weer aan.
Zoals al eerder gezegd is het uiteraard geen wondermiddel
Het is inderdaad geen wondermiddel, maar hier gebruiken wij hem ook iedere nacht! We hadden ook een white noise apparaatje gekocht, maar hier slaapt mijn zoontje toch echt beter met de Moonie beer
Wij zijn er blij mee en hij staat de hele nacht aan (gaat automatisch op stand-by na een tijdje). Geluidjes vind ik fijner dan andere white noise apparaten/ knuffels. Moet in de ochtend wel meteen opgeladen worden, dus wij hebben nog een Numsy ernaast als back up.