37 Reacties

2 jaar geleden

Poeh ik denk dat je geen honger gaat hebben😂 ik wou dat ik je kon helpen maar tijdens mijn bevalling heb ik NIKS gegeten😂 ja een hapje beschuit 🙈

2 jaar geleden

Ik weet het niet meer exact, maar ik mocht volgens mij niets meer eten tijdens mijn bevalling 🙈 mijn man at het eten op dat ik kreeg in het ziekenhuis..

2 jaar geleden

Ik had bij de eerste ook een broodje kaas, muesli repen, aardbeienveters (voor een wedstrijdje met m’n man haha), koekjes, chocolade. We hadden wel echt te weinig drinken mee (2 flesjes pp). Ik had echt enorme craving in koude cola, vooral voor na de bevalling. Ik heb trouwens wel een ruggenprik gehad en had dus wel trek overdag. Avondeten overgeslagen wat goed was want heb tijdens het persen wel 20 keer gekotst 😂

2 jaar geleden

Ik mocht tijdens mijn bevalling niets eten. Had ook alleen maar een ontbijtkoek mee, maar deze heeft mijn man dus opgegeten 😆

2 jaar geleden

Dextro voor als je geen trek heb, maar wel suiker/energie nodig heb.

2 jaar geleden

Ik at niks tijdens de bevalling en moest alleen maar overgeven. Dus misschien een drankje met suikers?

2 jaar geleden

Reactie op Girlsmom7

Ik mocht tijdens mijn bevalling niets eten. Had ook alleen maar een ontbijt ...
Ik moest ook nuchter blijven... kmoet zeggen.. ik was zo aant afzien dat eten me niks zei 🤣

2 jaar geleden

Ik heb ook niks gegeten tijdens de bevalling. Had totaal geen honger. Het ontbijt dat ik sochtends kreeg ging er gelijk uit😂 Had wel repen mee, zou dit zelf nu ook weer doen hoor. gewoon voor t geval je toch wel trek krijgt. Dus tip iets wat je kan bewaren voor het geval dat je zoals de meeste in de reacties geen behoefte hebt aan eten/ of het niet mag

2 jaar geleden

Reactie op Sarah_91_2

Ik moest ook nuchter blijven... kmoet zeggen.. ik was zo aant afzien dat ...
Behalve dat het niet mocht, had ik er inderdaad ook totaal geen behoefte aan ja haha 🤣

2 jaar geleden

Niets. Je bent toch misselijk/overgeven. Evt dextro voor wat suikers

2 jaar geleden

Ik heb wat druiven gegeten en aquarius gedronken. Dat was t. Je hoofd staat echt niet naar eten.

2 jaar geleden

1e kind 😁😁😁??? Tijdens de weeën is eten wel het laatste wat je behoefte aan gaat hebben.

2 jaar geleden

Ik at niets. In de begin fase wat lichte soep, daarna water en dextrose. Ik neem dit keer wat aquarium of extran mee.

2 jaar geleden

Reactie op Hunnybunch83

1e kind 😁😁😁??? Tijdens de weeën is eten wel het laatste wat je behoefte ...
Ja eerste kindje. Maar tis aan de reacties duidelijk dat ik niet teveel in huis moet halen 😉 Had ook niet verwacht een heel 3 gange menu weg te snaaien, meer om je energie op pijl te houden

2 jaar geleden

Alles wat ik heb gegeten tijdens de bevalling heb ik ook weer uitgekotst 😅

2 jaar geleden

Ik voorzie wat druivensuiker en een droge koek en wat muesli enzo. Pak sowieso iets mee, al is het maar voor daarna want geen idee wanneer je iets te eten krijgt. Ah en een waterfles/aquarius voorzien. Dat kreeg ik van het ziekenhuis bij mijn eerste bevalling ook.

2 jaar geleden

Ik denk niet dat je veel gaat eten tijdens de bevalling. Tijdens de vorige bevalling heeft de verloskundige nog een bakje vla bij mij naar binnen gelepeld. Was alleen omdat het rond het avondeten was en ik de hele middag niks had gehad. Verder had ik echt nergens zin in. En je hoofd staat er ook niet naar.

2 jaar geleden

Mooi om te lezen hoe je ook kleine details denkt!

2 jaar geleden

Deze topic volg ik even mee🤗

2 jaar geleden

Ik had van alles mee in m'n koffer, maar uiteindelijk bijna niks van gehad tijdens de bevalling. Na die tijd wel.. ik had mee: Flesjes drinken, dextro, snickers/mars, creakers, ontbijtkoek, iets zouts zoals een chipje oid.. verder weet ik het eigenlijk niet meer