37 Reacties
2 jaar geleden
Poeh ik denk dat je geen honger gaat hebben😂 ik wou dat ik je kon helpen maar tijdens mijn bevalling heb ik NIKS gegeten😂 ja een hapje beschuit 🙈
2 jaar geleden
Ik had bij de eerste ook een broodje kaas, muesli repen, aardbeienveters (voor een wedstrijdje met m’n man haha), koekjes, chocolade. We hadden wel echt te weinig drinken mee (2 flesjes pp). Ik had echt enorme craving in koude cola, vooral voor na de bevalling.
Ik heb trouwens wel een ruggenprik gehad en had dus wel trek overdag. Avondeten overgeslagen wat goed was want heb tijdens het persen wel 20 keer gekotst 😂
2 jaar geleden
Reactie op Girlsmom7
Ik mocht tijdens mijn bevalling niets eten. Had ook alleen maar een ontbijt ...
Ik moest ook nuchter blijven... kmoet zeggen.. ik was zo aant afzien dat eten me niks zei 🤣
2 jaar geleden
Ik heb ook niks gegeten tijdens de bevalling. Had totaal geen honger. Het ontbijt dat ik sochtends kreeg ging er gelijk uit😂
Had wel repen mee, zou dit zelf nu ook weer doen hoor. gewoon voor t geval je toch wel trek krijgt. Dus tip iets wat je kan bewaren voor het geval dat je zoals de meeste in de reacties geen behoefte hebt aan eten/ of het niet mag
2 jaar geleden
1e kind 😁😁😁??? Tijdens de weeën is eten wel het laatste wat je behoefte aan gaat hebben.
2 jaar geleden
Reactie op Hunnybunch83
1e kind 😁😁😁??? Tijdens de weeën is eten wel het laatste wat je behoefte ...
Ja eerste kindje. Maar tis aan de reacties duidelijk dat ik niet teveel in huis moet halen 😉
Had ook niet verwacht een heel 3 gange menu weg te snaaien, meer om je energie op pijl te houden
2 jaar geleden
Ik denk niet dat je veel gaat eten tijdens de bevalling. Tijdens de vorige bevalling heeft de verloskundige nog een bakje vla bij mij naar binnen gelepeld. Was alleen omdat het rond het avondeten was en ik de hele middag niks had gehad. Verder had ik echt nergens zin in. En je hoofd staat er ook niet naar.