8 Reacties

2 jaar geleden

Hier weggehaald toen ze erbij kon. Dus toen de kon staan. Dat was met 8,5 mnd bij onze oudste. Gezien leeftijdsverschil van net geen 15 mnd hebben we voor de jongste de mobiel nu aan de piekstok voor de klamboe gehangen. Dan kan die opzij als we oudste nog heel even in de box willen zetten met een puzzel oid omdat we even handen vrij nodig hebben.

2 jaar geleden

Reactie op DVI

Hier weggehaald toen ze erbij kon. Dus toen de kon staan. Dat was met 8,5 m ...
Aanvulling hier wordt t wel veel gebruikt en is zeker in begin (huidige leeftijd) goed voor de ontwikkeling van de oog- en nekspieren. Het volgen van de ronddraaiende mobiel.

2 jaar geleden

Ik heb hem vanaf de geboorte boven de box hangen maar de laatste weken vind hij het geweldig en lacht heel erg als ik hem aanzet mijn zoon is bijna 10 weken

2 jaar geleden

Wij gebruiken 'm dagelijks! Ze vindt het zo leuk, soms zet ik na de fles de wipstoel in de box zodat ik zelf kan ontbijten en dan kan ze er zo 20 minuten naar kijken haha

2 jaar geleden

Hier 10 weken en ze is helemaal fan. Ik heb de oude met zachte kleurtjes enzo wel vervangen door 1tje met veel kleurtjes want die ander vond ze geen hol aan en deze zit ze constant naar te schateren

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Hier 10 weken en ze is helemaal fan. Ik heb de oude met zachte kleurtjes e ...
Box ligt vol met van alles馃ゲ馃ぃ moet nog even zo鈥檔 boxzak maar gelukkig kan ze daar toch nog niet bij馃ぃ

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties, ik heb er inmiddels een besteld!