15 Reacties

één maand geleden

Ik volg!

één maand geleden

Wij gaan eind september ook naar Bali en dan is ons kind 8,5 maand. Goed om mee te nemen (opvolgmelk) voor de eerste paar dagen en zonnebrand voor baby’s en jezelf. Op Bali is dat namelijk best prijzig. Verder nemen wij ook deet voor kinderen mee, en verdunnen dat met creme. Ik neem aan dat de rest van de verzorging spullen je daar ook kan kopen!

één maand geleden

Als je kind potjes of fruithapjes uit zakjes eet, dan zou ik veel meenemen. Daar kon ik het bijna nergens kopen.

één maand geleden

Reactie op welcomebby

Wij gaan eind september ook naar Bali en dan is ons kind 8,5 maand. Goed om ...
Leuk zeg, hoe lang gaan jullie? Ben benieuwd of je tips hebt nog als jullie terug komen!

één maand geleden

Reactie op Yellow010

Als je kind potjes of fruithapjes uit zakjes eet, dan zou ik veel meenemen. ...
Die van ons eet vooral met de pot mee maar ik vraag me af of dat daar wel gaat

één maand geleden

Wat stoer fat jullie dat durven! Ik zou dat veel te spannend vinden. Veel plezier! Benieuwd naar jullie ervaringen!

één maand geleden

Reactie op svdploeg90

Die van ons eet vooral met de pot mee maar ik vraag me af of dat daar wel g ...
Dat zou lukken denk ik. Bij ons at onze dochter vooral vis en lonten (zachte rijst blokjes) en in elk hotel at ze tijdens het ontbijt fruit en omeletje. Alleen even aangeven dat ze het goed moeten doorbakken en geen zout toevoegen. Het fijne van Bali is dat de mensen daar heel familie vriendelijk zijn. Dus als je wensen of vragen hebt voor het eten voor kinderen dan denken ze graag mee en helpen ze met eten bereiden.

één maand geleden

Zeker doen! Wij zijn met ons zoontje van toen 5 maanden naar Thailand geweest voor 3 weken. Check even of je baby nog in een babybedje mag in het vliegtuig. Wij hadden 2 nachtvluchten en de kleine heeft 9 van de 11.30 uur geslapen. Wij hadden wel wat luiers mee, maar niet genoeg voor alle dagen. Ze hadden daar nagenoeg alleen maar luierbroekjes. Ook hadden wij een soort portable waterkoker voor de flesjes, zodat je altijd gekookt water bij je hebt. Dat deden we in een thermosfles en kon je eigenlijk de hele dag wel mee doen. En dan ook nog een thermosfles met koud water. Qua eten zou je natuurlijk al het fruit met een schil kunnen geven, denk aan banaan, mango, watermeloen. Dat is daar in overvloed. Verder zijn de mensen zo lief in zowel Thailand als Bali, is mijn ervaring. En vooral voor kinderen.

één maand geleden

Reactie op svdploeg90

Leuk zeg, hoe lang gaan jullie? Ben benieuwd of je tips hebt nog als jullie ...
Wij gaan 2 weken! En wanneer gaan jullie?

één maand geleden

Reactie op welcomebby

Wij gaan 2 weken! En wanneer gaan jullie?
Wij hebben nog niet geboekt, hebben een eigen bedrijf waar we een verbouwing hebben dan dus daar hangt het nog wat vanaf. Ik hoop dat vanaf half november en dan 3a4 weken lukt.

4 dagen geleden

Reactie op welcomebby

Wij gaan eind september ook naar Bali en dan is ons kind 8,5 maand. Goed om ...
Hoe is het bevallen? Nog tips?

4 dagen geleden

Geen Bali hier, wel 3 weken Brazilie in 2 vrij basic dorpjes qua voorzieningen. Wij hebben luiers mee en doekjes en een portable mini blender (Ninja Blast via voordeelshop van albert heijn) en een draagbare waterkoker (zitten in kleinschalige hotelletjes waar het niet gebruikelijk is om een waterkoker te hebben op de kamer) voor flesjes maken op vliegveld/kamer en dingen uitkoken. Die laatste 2 zijn echt life savers! Ik kook voldoende water (mineraalwater) en doe het dan in een grote thermosfles van Stanley waarin het water goed heet blijft zodat ik de hele dag flesjes kan maken daarmee. Verder is die jetleg echt wel een ding - houd er rekening mee dat het echt wel 1 volle week duurt voordat ze een beetje in het nieuwe ritme zitten (hier begonnen we om 02:30 wakker/klaar voor dag, nu na 4 dagen rond 5/5:30) maar denk dat het nog wel een paar dagen duurt voor we op 6/6:30 zitten. We gaan nu dus gewoon om 20:30/21 naar bed zodat we genoeg slaap krijgen :)

4 dagen geleden

Reactie op HS91

Geen Bali hier, wel 3 weken Brazilie in 2 vrij basic dorpjes qua voorzienin ...
Gaaf zeg! Waar in Brazilië zitten/zaten jullie?

4 dagen geleden

Reactie op Sannetjehoi

Gaaf zeg! Waar in Brazilië zitten/zaten jullie?
Cumbuco en Ilha do Guajiru (surfdorpjes in het noordoosten)

3 dagen geleden

Reactie op svdploeg90

Hoe is het bevallen? Nog tips?
Het was fantastisch! We hadden een avond vlucht met Emirates en heeft nergens last van gehad. Lekker gespeeld met de mensen achter ons en ook nog geslapen. Hij paste gelukkig nog in een reiswiegje dus dat was erg fijn. Wij hadden de maxi cosi meegenomen maar die hebben we maar 1 keer gebruikt. Verder waren alle mensen super lief voor de kinderen en vermaakte hun tijdens eten. Kreeg lekker veel fruit. Bali zoo was ook echt een aanrader. Uluwatu zou ik overslaan, gezien ze daar alleen maar trappen hebben. Ohia regel je visa en je gezondheid verklaring voordat je vertrekt al regelen. Dit scheelt een hele lange wachtrij bij aankomst.