10 Reacties

één maand geleden

Volg!

één maand geleden

Ik volg ook even. Die van mij komt ook vanuit gewoonte tussen 3-5 uur terwijl hij genoeg eet en drinkt. Ik geef dan alleen een flesje van 65ml..

één maand geleden

Slaapt hij al in zn eigen bed? Mijn zoon van nu 6 maanden heb ik sinds een week overgelegd naar zn eigen bed ipv de cosleeper en nu wordt hij echt minder vaak wakker. In de cosleeper had ik het gevoel dat ie ook gewoon vaak wakkerd werd van mijn geluiden en geur

één maand geleden

Reactie op rylanahoepel

Slaapt hij al in zn eigen bed? Mijn zoon van nu 6 maanden heb ik sinds een ...
Ja, hij slaapt op zn eigen kamer/bed.

één maand geleden

Wij hebben toen ik het idee kreeg dat het gewoonte was het volgende gedaan. Eerst kreeg hij 6 keer per dag 180+6, waarvan 1 een nachtvoeding was. Toen we merkten dat de ochtendfles traag en vaak niet op ging ben ik gaan googelen en las ik dat dan wellicht de nachtfles niet meer nodig was. We hebben toen de laatste avondfles opgehoogd naar 210+7. Kwam hij snachts nog gaven we hem 90+3. Dit was een paar nachten semi lastig om hem weer in slaap te krijgen omdat hij niet helemaal “vol” zat en dat niet gewend was. Dit hebben we een week gehad, vanaf toen ging hij af en toe de nacht door zonder voeding en na 3 weken was de nachtvoeding er helemaal af. Dit was met 4 maanden oud. Hoop dat je er iets aan hebt!

één maand geleden

Hier bouwden we de flessen bij beide kinderen af door telkens kleinere flesjes gegeven, kan stapsgewijs. Geef je bv of fles? Je geeft aan die van 22 uur nog te willen houden, maak je je kindje daarvoor wakker? Meestal ballen baby's namelijk in hun diepste slaap na 22 uur. Als je wakker maakt, eens proberen te laten liggen en kijken wanneer jouw baby dan komt. Maakte hier een enorm verschil. Wij geven nu nog 1 flesje van 90/2 ipv 90/3 als ze begin van d enachtbuit zichzelf komt en komt ze rond of na 03:00 dan 50/1 (meer water dan poeder dus). Hier komt ze verder nog wel geregeld voor een speen en we hebben ook nog niet 1 nacht doorgeslapen🥴

één maand geleden

Kleine update; het gaat redelijk goed. Hij wordt zelf wakker rond 22:00/00:00. Voorheen kreeg hij een grote fles van 240. Deze heb ik nu verlaagd naar 150. De fles van 02:00 krijgt hij helemaal niet meer. Afgebouwd dmv interval. Eerste nacht 15 min rommelen; 2de nacht 10 min. Afgelopen na 4 min in slaap gevallen. Voor de volgende fles komt hij nu ook later. Nu rond 05:30/06:00. Geef hem dan 90. Dan moet ik hem wakker maken om 08:00. Voor nu vind ik dat best, want we zijn op vakantie. Deze fles ga ik aankomende nacht afbouwen dmv interval methode.

één maand geleden

Reactie op julius

Kleine update; het gaat redelijk goed. Hij wordt zelf wakker rond 22:00/00 ...
Wat knap dat je zo volhoud! Veel succes ❤️

één maand geleden

Reactie op julius

Kleine update; het gaat redelijk goed. Hij wordt zelf wakker rond 22:00/00 ...
Wat goed zeg. Hier ook een kindje wat altijd nog een dikke fles nodig heeft ‘s nachts. Wil hem ook afbouwen want in de ochtend wordt de fles niet leeg gedronken.. Maar wat bedoel je met intervallen? 🙈

één maand geleden

Reactie op liefleven

Wat goed zeg. Hier ook een kindje wat altijd nog een dikke fles nodig heeft ...
Dan laat je je kindje gecontroleerd huilen. Je gaat met bepaalde intervallen terug. Bijvoorbeeld 1e dag: 1e check 2 min 2e check 3 min 3e check 3 min 4e check 4 min 2e dag 1e check 3 min 2e check 3 min 3e check 4 min 4e check 5 min Zie hier meer info: https://snugglesanddreams.com/baby/slaaptraining-slecht-voor-de-hechting/