38 Reacties

2 jaar geleden

Ik elke 4-5 weken nieuwe Biab

2 jaar geleden

Biab is net anders dan gellak op de nagels toch? ( geen verstand ervan haha )

2 jaar geleden

Ik ook biab... volgens mij kan dat gewoon hoor.

2 jaar geleden

Ik heb acryl en bij mn vorige zwangerschap ook geen last gehad en nooit eraf laten halen ook niet voor de kraamtijd of iets. Ook nu bij de tweede ben ik niet van plan om ze eraf te halen

2 jaar geleden

Thanks Dames. Ik twijfel al sinds dat ik weet dat ik zwanger ben haha 😂

2 jaar geleden

Reactie op babyyyyyyyy

Biab is net anders dan gellak op de nagels toch? ( geen verstand ervan haha ...
Je kan je nagels gewoon laten doen, moet alleen met de lamp voorzichtiger zijn ivm sneller verbranden. Biab is Builder in a Bottle, ook een gel met daarover een laag gellak :)

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Je kan je nagels gewoon laten doen, moet alleen met de lamp voorzichtiger z ...
Ooo… Thanks voor de uitleg. Maar verbanden onder zo n lamp!? Wist niet dat het kon haha

2 jaar geleden

Reactie op babyyyyyyyy

Ooo… Thanks voor de uitleg. Maar verbanden onder zo n lamp!? Wist niet dat ...
Ja je bent iets gevoeliger (tenminste dat las ik, heb uitgebreid opgezocht of het wel of niet kon 🙈) voor de warmte Ik merk ook dat het iets gevoeliger is als ik mn handen in die lamp heb😅

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ja je bent iets gevoeliger (tenminste dat las ik, heb uitgebreid opgezocht ...
Ja dat brandende gevoel ? Tanden bijten haha! Thanks, heb over twee weken een afspraak staan :)

2 jaar geleden

Reactie op babyyyyyyyy

Ja dat brandende gevoel ? Tanden bijten haha! Thanks, heb over twee weken e ...
Haha ja dat gevoel. Dat is bij mij sinds ik zwanger ben nog nét iets meer aanwezig 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Haha ja dat gevoel. Dat is bij mij sinds ik zwanger ben nog nét iets meer a ...
Jaa die is Uhm erg vervelend 😂 ik geef altijd wat druk op mijn vinger en dan trekt het sneller weg 😂

2 jaar geleden

Ik draag BIAB en ben nagelstyliste, dit kan gewoon hoor!

2 jaar geleden

Heb gewoon nog acryl nagels en geen probleem. Wist niet eens dat Het een ding kon zijn vanwege zwangerschap. Als de warmte van de lamp pijnlijkheid even een seconde je hand eruit halen en weer terug. Soms is dat zo had ik voor de zwangerschap al

2 jaar geleden

Reactie op CCROES

Ik draag BIAB en ben nagelstyliste, dit kan gewoon hoor!
En is dat ook veilig/wenselijk voor de kraamweken? Ik wil niet zonder gelakte nagels, maar het moet natuurlijk wel praktisch en veilig zijn. Is Biab daar geschikter voor dan acryl?
Elke 3 weken nieuwe acryl nagels hoor. M’n nagelstyliste was afgelopen jaar zelf ook zwanger en bleef het ook doen. Enige wat zou kunnen is dat gel/acryl sneller los kan laten. Kans is klein, maar is er wel.

2 jaar geleden

Ik heb Dipnails (zonder metylacrylaten ivm allergie) enige waar ze voor waarschuwen bij gel/acryl is gebruik van aceton 🌸

2 jaar geleden

Reactie op Shoekiekoerah

En is dat ook veilig/wenselijk voor de kraamweken? Ik wil niet zonder gelak ...
Wat ze hier zeiden is acryl (verlengde nagels) niet toegestaan tijdens de kraamtijd enzo. Biab is geen verlenging dus lijkt me geen probleem

2 jaar geleden

Ik heb gewoon nog gellak. Haal m'n hand uit de lamp als het gevoelig is en verder kan het volgens mij geen kwaad.

2 jaar geleden

Ik heb die set van pink gellac maar heb het sinds ik zwanger ben niet gebruikt omdat er bij pinkgellac bij staat dat het niet gebruikt dient te worden tijdens de zwangerschap..

2 jaar geleden

Het kan wel kwaad (sorry). Nagellak en kunst nagels bevatten ontzettend veel chemicaliën wat je nagels dus opnemen in je lichaam. Niet aan te raden (vooral) tijdens zwangerschap. Je kunt dit ook online opzoeken indien je nieuwsgierig bent.