38 Reacties

2 jaar geleden
Biab is net anders dan gellak op de nagels toch? ( geen verstand ervan haha )

2 jaar geleden
Ik heb acryl en bij mn vorige zwangerschap ook geen last gehad en nooit eraf laten halen ook niet voor de kraamtijd of iets. Ook nu bij de tweede ben ik niet van plan om ze eraf te halen

2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Je kan je nagels gewoon laten doen, moet alleen met de lamp voorzichtiger z ...
Ooo… Thanks voor de uitleg. Maar verbanden onder zo n lamp!? Wist niet dat het kon haha

2 jaar geleden
Reactie op babyyyyyyyy
Ooo… Thanks voor de uitleg. Maar verbanden onder zo n lamp!? Wist niet dat ...
Ja je bent iets gevoeliger (tenminste dat las ik, heb uitgebreid opgezocht of het wel of niet kon 🙈) voor de warmte
Ik merk ook dat het iets gevoeliger is als ik mn handen in die lamp heb😅

2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Ja je bent iets gevoeliger (tenminste dat las ik, heb uitgebreid opgezocht ...
Ja dat brandende gevoel ? Tanden bijten haha! Thanks, heb over twee weken een afspraak staan :)

2 jaar geleden
Reactie op babyyyyyyyy
Ja dat brandende gevoel ? Tanden bijten haha! Thanks, heb over twee weken e ...
Haha ja dat gevoel. Dat is bij mij sinds ik zwanger ben nog nét iets meer aanwezig 🙈

2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Haha ja dat gevoel. Dat is bij mij sinds ik zwanger ben nog nét iets meer a ...
Jaa die is Uhm erg vervelend 😂 ik geef altijd wat druk op mijn vinger en dan trekt het sneller weg 😂

2 jaar geleden
Heb gewoon nog acryl nagels en geen probleem. Wist niet eens dat Het een ding kon zijn vanwege zwangerschap. Als de warmte van de lamp pijnlijkheid even een seconde je hand eruit halen en weer terug. Soms is dat zo had ik voor de zwangerschap al

2 jaar geleden
Reactie op CCROES
Ik draag BIAB en ben nagelstyliste, dit kan gewoon hoor!
En is dat ook veilig/wenselijk voor de kraamweken? Ik wil niet zonder gelakte nagels, maar het moet natuurlijk wel praktisch en veilig zijn. Is Biab daar geschikter voor dan acryl?

2 jaar geleden
Elke 3 weken nieuwe acryl nagels hoor. M’n nagelstyliste was afgelopen jaar zelf ook zwanger en bleef het ook doen. Enige wat zou kunnen is dat gel/acryl sneller los kan laten. Kans is klein, maar is er wel.