185 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Lean96
Mijn vriend en ik waren er heel snel over eens 😊 wij hebben al namen!
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke namen? Ter inspiratie of namen die er op lijken🤭
3 jaar geleden
Voor meisje hebben wij 6 namen.
Jongen? Wel 20🤣.
8 juli weten wij 'het geslacht'. Dus misschien word het dan makkelijker
3 jaar geleden
Bij een meisje komen we er wel uit, maar bij een jongen wordt het lastig. 😅
3 jaar geleden
Wij hebben al wel een lijstje met meisjesnamen (nog van baby 1).. Dus als dit een meisje wordt zou dat heeeeel makkelijk zijn 🙈
Als het een jongen wordt, wordt het heel lastig want daar bleef alleen Dylan over en die tijgert hier nu door de kamer 😂
3 jaar geleden
Ik zou 100 meisjesnamen kunnen bedenken maar voor een jongen had ik altijd 1 naam in m'n hoofd en die heeft m'n zoontje 😜 m'n kids heten Jailynn en Jaxx dus we denken er wel aan om misschien weer een J als eerste letter te doen
3 jaar geleden
Onze oudste zoon heet Boaz
We hadden daarvoor eerst al jaren de gedachte over ; Mike maar toen ik eenmaal zwanger was vonden we dat niet bij ons passen.
Mocht dit een weer een jongen zijn vind ik het lastig!! We neigen nu naar Vince, stoer niet te lang klinkt in onze oren goed.
Maar 100% ben ik niet overtuigd nog😜 lastig hè!
Oja reactie van m’n oma(97) op de naar mij Boaz. ; is dat een naam? 😂
3 jaar geleden
Reactie op Gitt
Onze oudste zoon heet Boaz
We hadden daarvoor eerst al jaren de gedachte ...
Boaz is een prachtige (Bijbelse) naam! Helaas vindt mijn vriend ‘m niet mooi 😞 En zulke reacties van oma’s zijn heel normaal geloof ik haha. Mijn zoontje heet Tygo. Mijn oma: ‘Huh? Giego? Wat een rare naam!’
3 jaar geleden
Reactie op Hnvd
Boaz is een prachtige (Bijbelse) naam! Helaas vindt mijn vriend ‘m niet moo ...
Haha ja ik ben heel blij met de naam. Het is een echte Boaz 🤪
Moest wel lachen om de reactie het is ook geen naam uit de tijd van Bep, rie en Mies natuurlijk🤣
Benieuwd wat de volgende naar wordt maar hebben nog even gelukkig
3 jaar geleden
Reactie op DRSD2014
Leuk met de post😂
M'n oudste heeft mijn achternaam en de baby krijgt dan wel een 2de naam (heeft m'n zoontje niet) zodat het met de post wel uit elkaar te houden is haha
3 jaar geleden
Jongensnamen vinden wij ook heel lastig, we wachten dus maar even tot we het geslacht weten. Al denken we op dit moment allebei dat het een jongetje wordt 😅
3 jaar geleden
Hier hebben we meerdere opties voor meisjes maar onze enige jongensnaam is al in gebruik door ons zoontje. Hij heet Lynton, komt in Nederland nagenoeg niet voor maar in Engeland en Australië wel :)
Voor meisje hadden we oorspronkelijk Quinn maar die kennen we nu al een.