185 Reacties

3 jaar geleden

Mijn vriend en ik waren er heel snel over eens 😊 wij hebben al namen!

Reactie op Lean96

Mijn vriend en ik waren er heel snel over eens 😊 wij hebben al namen!
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke namen? Ter inspiratie of namen die er op lijken🤭

3 jaar geleden

Wij zijn ook al bezig met namen, maar zijn allebei zo veranderlijk als het weer 😂 Op dit moment staat het weer even stil, omdat we er samen maar niet uit komen 🥲

3 jaar geleden

Wij hebben al heel lang 1 meisjesnaam die we heel leuk vinden, eens zien of die ook bij de baby gaat passen (als het een meisje is). Jongensnamen zijn wel echt een probleem, we vinden niks samen leuk! Dus we wachten de geslachtsecho maar af voor we daar over na gaan denken 😁

3 jaar geleden

Pffff, wij hebben voor een meisje de eerste en tweede naam al, alleen de derde zijn we nog niet over uit. Voor een jongen hebben we juist de 2de en derde al en komen we er voor de voornaam niet uit

3 jaar geleden

Voor meisje hebben wij 6 namen. Jongen? Wel 20🤣. 8 juli weten wij 'het geslacht'. Dus misschien word het dan makkelijker

3 jaar geleden

Bij een meisje komen we er wel uit, maar bij een jongen wordt het lastig. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈

Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welke namen? Ter inspiratie of namen di ...
Hihi ik durf het niet zo goed te zeggen! Misschien kijkt er iemand mee die ik ken. 👀

3 jaar geleden

Wij hebben al wel een lijstje met meisjesnamen (nog van baby 1).. Dus als dit een meisje wordt zou dat heeeeel makkelijk zijn 🙈 Als het een jongen wordt, wordt het heel lastig want daar bleef alleen Dylan over en die tijgert hier nu door de kamer 😂

3 jaar geleden

Ik zou 100 meisjesnamen kunnen bedenken maar voor een jongen had ik altijd 1 naam in m'n hoofd en die heeft m'n zoontje 😜 m'n kids heten Jailynn en Jaxx dus we denken er wel aan om misschien weer een J als eerste letter te doen

3 jaar geleden

Reactie op CharlenevdW

Ik zou 100 meisjesnamen kunnen bedenken maar voor een jongen had ik altijd ...
Leuk met de post😂

3 jaar geleden

Wij hebben voor een jongen de naam Ace en voor een meisje de naam Alayah.

3 jaar geleden

Ik had dé jongensnaam al bedacht. Dat zou Luuk/Luka worden, maar nu heeft een goede vriend zijn zoon zo genoemd. Helaas pindakaas, nieuwe naam bedenken :) Voor een meisje inmiddels 20 potentiele namen, dus dat wordt nog even kiezen

3 jaar geleden

Onze oudste zoon heet Boaz We hadden daarvoor eerst al jaren de gedachte over ; Mike maar toen ik eenmaal zwanger was vonden we dat niet bij ons passen. Mocht dit een weer een jongen zijn vind ik het lastig!! We neigen nu naar Vince, stoer niet te lang klinkt in onze oren goed. Maar 100% ben ik niet overtuigd nog😜 lastig hè! Oja reactie van m’n oma(97) op de naar mij Boaz. ; is dat een naam? 😂

3 jaar geleden

Mijn zoontje heet Jake en zitten na te denken over Raf als het een jongen wordt of Jessie voor een meisje. Maar nog totaal niet zeker 😂

3 jaar geleden

Reactie op Gitt

Onze oudste zoon heet Boaz We hadden daarvoor eerst al jaren de gedachte ...
Boaz is een prachtige (Bijbelse) naam! Helaas vindt mijn vriend ‘m niet mooi 😞 En zulke reacties van oma’s zijn heel normaal geloof ik haha. Mijn zoontje heet Tygo. Mijn oma: ‘Huh? Giego? Wat een rare naam!’

3 jaar geleden

Reactie op Hnvd

Boaz is een prachtige (Bijbelse) naam! Helaas vindt mijn vriend ‘m niet moo ...
Haha ja ik ben heel blij met de naam. Het is een echte Boaz 🤪 Moest wel lachen om de reactie het is ook geen naam uit de tijd van Bep, rie en Mies natuurlijk🤣 Benieuwd wat de volgende naar wordt maar hebben nog even gelukkig

3 jaar geleden

Reactie op DRSD2014

Leuk met de post😂
M'n oudste heeft mijn achternaam en de baby krijgt dan wel een 2de naam (heeft m'n zoontje niet) zodat het met de post wel uit elkaar te houden is haha

3 jaar geleden

Jongensnamen vinden wij ook heel lastig, we wachten dus maar even tot we het geslacht weten. Al denken we op dit moment allebei dat het een jongetje wordt 😅

3 jaar geleden

Hier hebben we meerdere opties voor meisjes maar onze enige jongensnaam is al in gebruik door ons zoontje. Hij heet Lynton, komt in Nederland nagenoeg niet voor maar in Engeland en Australië wel :) Voor meisje hadden we oorspronkelijk Quinn maar die kennen we nu al een.