5 Reacties

één dag geleden

Afhankelijk van hoelaat hij uit zijn eerste dutje komt gaat hij in de namiddag ook nog even slapen. Soms komt het zo uit dat hij pas rond 16.00u naar bed gaat, maar dan laat ik hem max een halfuur slapen. Hij gaat vaak tussen 19.30 en 20.00u de nacht in.

één dag geleden

Ja soms nog wel. Meestal gaat ze niet slapen, maar als ze moe is en ik dat echt merk dan doe ik haar meestal nog wel naar bed Dan gaat ze alsnog gewoon de normale tijd tussen 19:00 en 20:00 naar bed

één dag geleden

Ja hier wel zoontje wordt meestal rond 8 uur wakker van 11 tot 1 slaapt ie en dan van 4 tot 5 soms tot 6 en dan ligg eraan hoe laat hij wakker is of om 20:00 of om 21:00 heeft hij een dagje bij de opvang slaapt hij daar minder lang en ligt ie altijd om 19:00 te slapen

één dag geleden

Ja en nee? Hij doet 2 dutjes, afhankelijk van wanneer hij wakker wordt de eerste meestal rond 10 en de 2e rond 15:00u. moet hem dan wel om 16:00 wakker maken anders ligt ie niet voor 21:00 te slapen en ik wil ook een beetje avond 😅

één dag geleden

Nee allang niet meer, dan krijg ik haar savonds niet in bed 🤣 hier word ze rond 15:00 wakker uit de middag slaap (maak haar wakker) en dan hoop ik dat ze rond 19:30 wil slapen haha