13 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op Troelalaa
Zou ze last kunnen hebben van oorontsteking? Heeft ze rode oren, trekt ze e ...
We zijn 2 weekjes geleden nadat ze goed ziek is geweest langs de huisarts geweest.. die kon het toen niet goed zien en zei dat 1 oortje wat meer roze is (??) We kregen toen een neusspray mee, omdat ze toen megaveel slijm/snot had. Het hoesten is nu weg.. koorts ook.
Wat mij wel opvalt is dat ze soms met haar krulletjes achter haar oren speelt/of er aan trekt? Vaak wel aan dezelfde kant. Kan dit een teken zijn?
6 dagen geleden
Ja dat klinkt echt als een oorontsteking. Er hoeft bij een oorontsteking niet altijd koorts te zijn, zou toch echt naar de dokter gaan….
6 dagen geleden
Ons zoontje heeft op dit moment een dubbele oorontsteking en jouw verhaal is heel herkenbaar. Ik zou dus zeker even teruggaan naar de huisarts, want bij ons was het ook niet meteen duidelijk dat het om een oorontsteking ging. Of ze heeft alsnog een oorontsteking ontwikkeld door al het snotteren. Dat is hier wel het geval namelijk. De neusspray die wij voorgeschreven hebben gekregen heeft het helaas niet kunnen voorkomen. Heel veel sterkte in ieder geval en beterschap voor jullie dochtertje!
6 dagen geleden
Reactie op Sannetjehoi
We zijn 2 weekjes geleden nadat ze goed ziek is geweest langs de huisarts g ...
Dit klinkt zeker als een oorontsteking. Hier ook een kindje die al vaker oorontstekingen heeft gehad. Dan doet liggen vreselijk veel pijn door de druk die op haar oren komt.
Mijn advies is om te starten met zetpillen om de pijn te verzachten en inderdaad een afspraak te maken bij de huisarts.
Mijn ervaring is dat huisartsen het soms niet goed kunnen zien, dus mocht het bij de volgende afspraak niet goed zichtbaar zijn maar een paar dagen later nog niet over zijn, dan adviseer ik om nogmaals een afspraak te maken.
Is het oor rood? En eventueel rode wangen?
6 dagen geleden
Heel erg bedankt iedereen. Ik ga een nogmaals een afspraak maken met de huisarts!!
4 dagen geleden
Reactie op Troelalaa
Laat je weten hoe het is gegaan?
Super lief! Ga ik doen. We hebben om 15.30 een afspraak..
4 dagen geleden
Reactie op JV2020
Ik weet niet waar je woont, maar ik zou je aanraden om hier heen te gaan. M ...
Dankje voor de tip! Die houdt ik in mijn achterhoofd na de huisarts!
3 dagen geleden
Reactie op Troelalaa
Laat je weten hoe het is gegaan?
Ze kon dus weer niks zien in de oortjes door het oorsmeer. Ze heeft wel de longetjes geluisterd en hebben dus een puffer meegekregen met zo'n mondmasker. Ben benieuwd wat dat zal moeten helpen, maar dat gaan we vandaag maar proberen!
3 dagen geleden
Reactie op Sannetjehoi
Ze kon dus weer niks zien in de oortjes door het oorsmeer. Ze heeft wel de ...
Ach.. dat hebben wij ook gehad. Ons zoontje produceerde veel oorsmeer door die ontstekingen.
Je zou kunnen vragen om een verwijzing naar de kno. Die kunnen het weghalen en mee kijken.
Hoe is het gegaan vannacht, heb je idee dat de pijn minder wordt?