Onze zoon kan niet zelfstandig in slaap vallen. Wil altijd in slaap worden gewiegd en leg hem dan slapend weg.
Van alles al geprobeerd, als hij bijna slaapt wegleggen maar dan spreid hij zijn ogen open en gaat spelen en spartelen en na 10 minuten huilen. Als je hem dan oppakt slaapt hij vrijwel direct weer.
Het is nu al een jochie van 8 kg en het lijkt me wel fijn als hij binnenkort zelf in slaap kan vallen.
Heeft iemand de tip? Of de aanpak?
Krijg soms ook advies om m gewoon te laten huilen, maar het is geen jengelen maar keihard schreeuwen dan…
Hier helpt het lakentje van fedde en kees goed in de co-sleeper. Geeft gelijk een geborgen gevoel.
Binnenkort over naar het ledikant. We zijn opzoek naar iets vergelijkbaars omdat de nunki vrij prijzig is. We denken aan een tunneldeken. Dit geeft ook een geborgen gevoel.
Hier ook zo 1, maar dan van bijna 10 kilo. Wij leggen hem in bed en doen dan zijn handjes op zijn borst leggen, 1 hand er op. En dan met die hand een beetje heen en weer wiegen. Daar zijn we, vooral in de avond, wel even mee bezig. Maar het werkt uiteindelijk altijd.
Hier ook zo 1, maar dan van bijna 10 kilo. Wij leggen hem in bed en doen da ...
Ja dat probeer ik idd ook, anders slaat ie zichzelf steeds wakker. Alleen lijkt me zo heerlijk om ze wakker weg te leggen en 10 min later op de babyfoon te kijken dat ze slapen haha