7 Reacties
22 dagen geleden
Ik doe het altijd wel maar ook met mn eigen kleding of die van mn vriend. Vaak wel een korte was op nieuw textiel of 20 min was. Mede omdat wij allen een gevoelige huid hebben die snel geirriteerd raakt.
Voor het optijd drogen:
Evt ophangen aan waslijn bij de kachel in de buurt. Droger even kort op programma voor wol of warme lucht of in geval van jeans op een jeans programma voor een keer.
Mocht nodig zijn en nog niet helemaal droog kan je het ook altijd daar op locatie nog even verder uithangen en laten drogen. Of even extra drogen met de fohn?
Andere gewoon eens proberen zonder vooraf te wassen. Indien bijvoorbeeld truitjes of vesten zijn een romper met lange mouwen eronder. Of met een jurkje een romper en maillot eronder. Dan zal t vast niet zo erg zijn hoor.
21 dagen geleden
Ik deed dit vroeger niet en dacht: doe het eerst aan daarna was ik het wel apart zodat het niet afgeeft.
Ja, toen had ik dus een x een nieuwe pyjamabroek die een week aan ging (was het plan), nou had na 3 dagen allemaal bultjes op m'n benen die ook jeukten🙈
Ik was het dus sinds die tijd eerst en dan pas aan!
En je baby's huid is nog niet helemaal af/gesloten dus extra gevoelig hiervoor.
21 dagen geleden
…dus als ik het allemaal zo lees: je doet je meisje geen plezier met de ongewassen setjes. Ik zou haar iets ‚ouds‘ aandoen en dan wel daardoor haar huid beschermen.
21 dagen geleden
Ik was het niet meer van te voren. Als ik het zo lees voel ik me weer eens een loedermoeder 🤣 In my defense; mijn zoontje heeft nauwelijks last van z'n huid.