28 Reacties

5 maanden geleden

Ik ga geen Nijntje taart maken maar wel een witte taart met madeliefjes voor aanstaande zaterdag! Ik zal een foto delen als hij af is
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 maanden geleden

Wat een leuk idee!! Ik heb deze nog niet gemaakt. Ik ben nu ook een beetje opzoek naar een leuke taart of ideetjes dus ik lees even mee met jouw vraag! 😊

5 maanden geleden

Reactie op Lmvdbn

Ik ga geen Nijntje taart maken maar wel een witte taart met madeliefjes voo ...
Wat leuk! En hoe ga je die maken? Als in, wat voor cake beslag en frosting/creme? Leuk als je een recept kan delen!

5 maanden geleden

Wat een leuk idee!

5 maanden geleden

Ik zou gewoon een recept voor basis biscuit taart of gewoon een basis cake mix ofzo doen, en die misschien door de midden snijden (in de lengte zegmaar) en er dan room en jam ofzo tussen doen? Voor de buitenlaag zou ik botercreme gebruiken ipv fondant, fondant is super lastig werken vond ik zelf Je hebt van die smeer messen zegmaar voor botercreme Ik haal altijd dat soort bakmixen enzo bij de xenos

5 maanden geleden

Wat ontzettend leuk!

5 maanden geleden

Hee die wil ik ook maken. Ik dacht aan een kwarktaart

5 maanden geleden

Reactie op Ann9319

Hee die wil ik ook maken. Ik dacht aan een kwarktaart
Ook supergoed idee!! Misschien ga ik dit ook nog wel doen!

5 maanden geleden

Reactie op Yikes

Ook supergoed idee!! Misschien ga ik dit ook nog wel doen!
Oh laat maar tis siliconen bakvorm dan word kwarktaart wel een beetje lastig ben ik bang🙈
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 maanden geleden

Reactie op Yikes

Oh laat maar tis siliconen bakvorm dan word kwarktaart wel een beetje lasti ...
Ja dat denk ik ook, maar ga toch proberen. Volgende week even een proeftaartje.

5 maanden geleden

Reactie op Ann9319

Ja dat denk ik ook, maar ga toch proberen. Volgende week even een proeftaar ...
Ben heel benieuwd of dat werkt!

5 maanden geleden

Reactie op Yikes

Ik zou gewoon een recept voor basis biscuit taart of gewoon een basis cake ...
Goeie tips, dankje!

5 maanden geleden

Reactie op 1012024

Ben heel benieuwd of dat werkt!
Ik ook!

5 maanden geleden

Reactie op Ann9319

Ja dat denk ik ook, maar ga toch proberen. Volgende week even een proeftaar ...
Laat je weten of t lukt?😁

5 maanden geleden

Ik las net op internet dat als je cheesecake of kwarktaart invriest in de siliconen vorm, dat je de taart bevroren er makkelijk uit kan wippen. Als hij eruit is laten ontdooien. Lijkt me een hele goede oplossing? Ik denk dat ik het ook zo ga doen met cheesecake! Alleen nog even iets bedenken voor de taartbodem 🤔 Iemand een idee? Want de bovenkant van de vorm wordt de bodem van de taart. Volgen jullie nog?

5 maanden geleden

Heb er al iets op bedacht: cheesecake eerst invriezen en daarna de koeklaag (bodem van de taart) erop drukken en ook weer invriezen. Dan in z’n geheel uit de vorm halen en laten ontdooien

5 maanden geleden

Reactie op 1012024

Ik las net op internet dat als je cheesecake of kwarktaart invriest in de s ...
Ja dat was ook hoofdzakelijk mijn punt haha de bodem!

5 maanden geleden

Reactie op Yikes

Ja dat was ook hoofdzakelijk mijn punt haha de bodem!
Goeie tip thanks dan zal ruimte maken id vriezer! Ik dacht aan iets met biscuit en dadel als bodem. En oogjes en snuitje chocolade

4 maanden geleden

Ik hoor ook graag of het gelukt is want wil deze taart ook maken voor de 1e verjaardag!