13 Reacties

3 jaar geleden

Yes! In mn 1e zwangerschap hoefde ik het maar te ruiken en ik moest al overgeven. Was best vervelend in de supermarkt, haha. Sindsdien lust ik ook geen varkensvlees meer.. vind het nog steeds zo erg stinken.

3 jaar geleden

Ik heb dat alleen met kip. Kan ook niet eens kipfilet snijden of aanraken. Eten al helemaal niet. Dat is gebleven na mijn eerste zwangerschap. Daarna liet ik het mijn man snijden en klaarmaken maar nu moet ik er echt helemaal niks van weten 😫.

3 jaar geleden

Met vlees heb ik het niet perse, maar BANANEN Als ik er alleen al langs loop in de supermarkt (vooral albert heijn, daar stinken ze nog erger dan bij jumbo) word ik al misselijk

3 jaar geleden

Ik heb het met gehakt 🤮 en met Gyros (en ik ben in Griekenland!!!)

3 jaar geleden

Reactie op Yunalessica1984

Ik heb het met gehakt 🤮 en met Gyros (en ik ben in Griekenland!!!)
Herkenbaar! Ik had dit vorige week idem. De gevulde wijnbladeren (dolmadakia), lekker beetje zuur, gingen er echt heel goed in! Misschien ook wat voor jou!

3 jaar geleden

Reactie op MerelJe

Herkenbaar! Ik had dit vorige week idem. De gevulde wijnbladeren (dolmadaki ...
Ik eet vooral de pork schnitzel met pepersaus of simpele spaghetti

3 jaar geleden

Btw tijdens mijn eerste zwangerschap had ik enorm last van de geur van het bakken van vlees … vooral gehakt rullen. Echt, alsof ik over mijn nek ging. Kon het toen nog wel eten maar maken niet. Nu bij deze … beide niet. Bij mij gaat kipfilet voor op brood wel goed :) dus eet dat dan overdag zodat ik toch mijn eiwitten binnenkrijg

3 jaar geleden

Ik! Geen vlees en ook geen warme maaltijden meer voor mij iegh

2 jaar geleden

Herkenbaar. Normaal ben ik gek op vis en vlees. Maar nu walg ik ervan. Had ik ook bij mijn eerste zwangerschap.

2 jaar geleden

Klinkt stom maar probeer eens kipnuggets. Ik heb hetzelfde maar ga daar heel goed op

2 jaar geleden

Ik heb het sinds de zwangerschap van mijn oudste met kippendijen 🤢🤢🤢

2 jaar geleden

Wat grappig om iedereen hun probleempjes rondom eten te lezen. Ik heb dat dus met koffie en uien 😂 Vlees gaat langzamerhand weer wat beter

2 jaar geleden

Hi, hier ook hetzelfde. Ik wordt misselijk van vlees en eet met moeite wel een stukje kip. Wat ik vaak doe is dan een eitje bakken want dat krijg ik dan weer wel naar binnen.