11 Reacties

gisteren

Wij geven voor het slapen gaan en bij het wakker worden melk, maaar dat is wel gewoon warme halfvolle melk! Dus geen voeding meer erin. Hij vindt het heerlijk en valt er mee in slaap dusja... 馃槄馃槀 In de ochtend flesje warme melk met een boterham of stuk fruit!

gisteren

In de avond krijgt ze een flesje met rauwe melk en in de ochtend een boterham met een beker melk.

gisteren

Mijn zoontje lust geen gewone melk dus ik geef hem nog steeds kv id ochtend middag en avond voor t slapen

gisteren

Ik geef wanneer ze een slechte eet ochtend heeft smiddags een fles kv, en de avond krijgt ze ook gewoon nog een fles (22maanden) ik was al van de middag fles af, maar omdat ze ondergewicht heeft toch maar weer gaan geven.. hopelijk kunnen we hem voor februari weer afbouwen.

gisteren

Wij geven in ons bedritueel nog altijd een fles melk. 22 maanden. Heerlijk moment voor haar 茅n voor ons.

gisteren

Hier al paar maanden niet meer. Hij was ziek geweest en dronk toen heel slecht. Bleef het wel elke keer aanbieden. Maar drinken wou hij niet. Nadat hij beter wou hij ook niet meer drinken. Echt minimale slokjes en dan liet hij de fles liggen. Sindsdien ook niet meer nodig gehad. Onze oudste heeft wel echt tot 3 jaar nog melk gehad. Toen overgestapt op wat water voor het naar bed gaan. Gewoon kijken wat de behoefte van je kindje is. Ze houden vanzelf wel keer op of jij denkt nu is het genoeg 馃槄

19 uur geleden

Wij zijn al gestopt sinds ze 1 is. Toen over gegaan op gewone halfvolle melk een maand of 2 in de fles en daarna geen fles meer. Krijgt hier ochtend en middag beker halfvolle melk bij het brood.

19 uur geleden

Wij doen trouwens wel eens voeding geven als die slecht heeft avond gegeten. Zo van ; dalijk wordt hij wakker omdat die honger heeft. Conclusie; maakt niks uit, hij wordt sowieso wakker...馃槕馃槀

19 uur geleden

In de ochtend wel, die weigerde hij zelf. 'S avonds geven we hem nog wel een fles dreumesmelk, hij is niet zo'n goede avondeter. 23 maanden nu.

2 uur geleden

Hier krijgt hij het sinds de zomer alleen nog in een beker bij het ontbijt. Gewoon half volle melk.

25 minuten geleden

Hoi hoi, wij zijn al een tijd gestopt met de fles geven en ook met opvolgmelk. Ze drinkt wel gewoon normale melk maar dat geven we ook niet meer voor het slapen gaan. Ze heeft wel een waterbeker in haar bedje, mocht ze wat willen drinken s nachts.