9 Reacties
2 dagen geleden
Ooh ik herken dit zo! Wat kun je je dan onzeker voelen hè. Ons zoontje huilde alleen als papa wegliep ergens. Als mama wegliep was er niets aan de hand… wilde ook alleen maar door papa opgetild worden. Hij wist me alleen te vinden voor borstvoeding. Dit heeft denk ik een maandje geduurd. Nu is hij all over me en wil niks van papa weten… het gaat dus echt met vlagen! Jouw tijd komt wel weer 🥰
2 dagen geleden
Reactie op Kksg92
Ooh ik herken dit zo! Wat kun je je dan onzeker voelen hè. Ons zoontje hui ...
Vind het zo fijn om de herkenning te lezen! Stom hè, je weet dat het erbij hoort maar toch maakt het onzeker... Voor mijn man vind ik het alleen maar leuk, want hun band wordt ook alleen maar hechter en dat is ook bijzonder om te zien. Meer loslaten en meer van genieten, denk ik toch... Dankjewel voor je snelle antwoord ❤️
2 dagen geleden
Toevallig gebeurde hier vanmorgen hetzelfde, mijn man brengt haar naar het kdv, ik heb haar vast en wil haar een kus geven en ze duwt me weg en strekt haar armpjes uit naar papa.
Ehhh.. nou zeg🥺
Het gaat hier ook met vlagen hoor, want ze heeft t niet altijd gelukkig maar t kan je wel even onzeker laten voelen. Ik denk dat het heel normaal is. En ergens denk ik, ik moet er ook van genieten dat ze zich zo fijn voelt bij papa. En voor hem is het ook fijn, dat ze nu die band opbouwen. Voor een vrouw is die band er natuurlijk eigenlijk al vanaf de positieve test (zo heb ik t iig ervaren) en wij mogen ze 9mnd dragen en voelen. Intiemer kan niet. Daarom doet het denk ik ook een beetje pijn stiekem. Maar jij bent en blijft zijn mama he, en zijn eerste 'thuis' ❤️🩵
2 dagen geleden
Hier een beetje hetzelfde. Hij zegt wel Mama & Papa, maar Papa is alles hoor .. Als ik in de kamer kom dan is het oh, daar is ze weer.. Als m’n man binnen komt; oooooooohjaaaaaah daar is papa
😃 Aghja het is een fase. Er komt een tijd aan dat als die valt als eerste naar je toe komt om getroost te worden. Je doet het goed mama! 🫶🏻
2 dagen geleden
Ooh ik herken dit zo erg...Hier kreeg ik van de week ook een duw toen ik om een kus vroeg en ze kruipt zo naar papa...Snap echt dat je je rot voelt, het ligt absoluut niet aan jou, maar het kan wel hartstikke vervelend voelen