3 Reacties
2 jaar geleden
Hier precies het zelfde. Soms kan ik niet anders dan op de bank zitten en mijn man instructies geven over hoe en wat die moet doen. Of de kinderen hun eigen spullen laten opruimen omdat ik het niet kan.
Ik heb elke dag m'n hoofd vol zitten met dingen die ik zou willen doen maar niet kan en dan voel ik me ook heel nutteloos.
Wat ik doe is gewoon heel erg doseren. Ook al is het alleen de borden in de keuken zetten, maar nog niet afwassen, even zitten. Op staan en nog iets doen en weer even zitten. Dus echt afwisselen. Als ik te veel zit heb ik last en als ik teveel sta heb ik last. En dat wat niet lukt ja dan even pech. Komt een andere keer wel weer.
2 jaar geleden
Ik ken het gevoel ook! Veel last van bekken zodra ik iets doe. Ik probeer idd ook kleine beetjes wel te doen. Wel het ontbijt maken, maar idd dan pas weer een uur later opruimen. Voelt idd nutteloos en vervelend om mn vriend de hele tijd om dingen te vragen... Maar aan de andere kant nu de rust pakken is wel belangrijk om naderhand niet nog heel lang met bekkenklachten rond te lopen... Althans, dat hou ik me dus maar voor ...