14 Reacties

9 maanden geleden

Hoelang geven jullie het nu? Kan best zijn als jullie het pas kort geven dat als je een dag niet geeft hij meteen last heeft en dat de boel nog niet helemaal rustig is. Ik zou niet meteen in paniek raken, komt goed! Eerste kindje had vreselijke reflux en daar hielp het goed en nu helaas de tweede ook weer

9 maanden geleden

Reactie op Ayaaayaay

Hoelang geven jullie het nu? Kan best zijn als jullie het pas kort geven da ...
2.5 weken krijgt hij het intussen

9 maanden geleden

Onze zoon krijgt dit nu een week of 3 voor reflux. Heeft wss ook KMA. Nu heb ik ook wel eens een dag overgeslagen, in de eerste week merkte ik het. Nu afgelopen week ook keer zonder geprobeerd en toen merkte ik het al minder gelukkig!

9 maanden geleden

Is niet wat je vraagt maar wilde het toch zeggen. Excuus als je niet op deze info zit te wachten. Let op met omeprazol. Er zijn onderzoeken die aantonen dat kinderen die dit als baby krijgen later meer allergieën en eczeem hebben omdat het de darmflora kan verstoren.

9 maanden geleden

Reactie op Nous2024

Is niet wat je vraagt maar wilde het toch zeggen. Excuus als je niet op dez ...
Ik snap het maar weinig alternatief vrees ik voor zo'n geïrriteerde slokdarm en zo extreem pijn lijkt me ook niet goed...

9 maanden geleden

Reactie op Nous2024

Is niet wat je vraagt maar wilde het toch zeggen. Excuus als je niet op dez ...
Heb je een wetenschappelijke bron hierover gevonden? Dan zoek ik t es op. Vermoedelijk gaat t over langdurig gebruik

9 maanden geleden

Reactie op Suzanne3

Ik snap het maar weinig alternatief vrees ik voor zo'n geïrriteerde slokdar ...
En hij heeft al allergie koemelk en soya

9 maanden geleden

Wat bedoel je met 2 uren interval na voeding?

9 maanden geleden

Ik gaf de medicatie kleine 10 min voor voeding trouwens en dat ging goed

9 maanden geleden

Reactie op Juliavh

Wat bedoel je met 2 uren interval na voeding?
Ik moet de medicatie geven min 2u na voeding en min 30 min voor volgende voeding. Dat is dus met borstvoeding super lastig

9 maanden geleden

Heb je nexium? Ik deed dat 10 ervoor.. ging goed

één maand geleden

Reactie op Ayaaayaay

Hoelang geven jullie het nu? Kan best zijn als jullie het pas kort geven da ...
Hoe gaat het met jouw kindje? Hier op 9.5 maanden nieuwe phmetrie gehad en nog steeds zure reflux. Dus verhoging omeprazol. Het interval van 1u ervoor (min volgens apotheek) en kwartier erna niet drinken blijft lastig bij borstvoeding

één maand geleden

Wij gebruiken nexium en geven dit met 10cc voeding en dan meteen de rest vd fles erachteraan en dit gaat prima . Maar tijdje terug onverhoopt een dag vergeten en de hele dag inderdaad "feest"

16 uur geleden

Reactie op Ayaaayaay

Heb je nexium? Ik deed dat 10 ervoor.. ging goed
Bij jou ook de medicatie nog steeds nodig? Ik wil er graag vanaf maar of dat al gaat lukken? Nu terug verhoogd in dosis omwille van slecht slapen maar lijkt niet beter. Soms vraag ik me af of hij geen bijwerkingen van een hogere dosis heeft zoals hoofdpijn want met pijnstillers slaapt hij beter. Natuurlijk ook allerlei snot virusjes...