20 Reacties

19 dagen geleden

Meestal brood of een ommeletje of een bananen pannenkoekje 😊

19 dagen geleden

Eerst nog een grote fles (210+7) aangevuld met 1 a 2 boterhammen (afhankelijk van de honger). Op de boterham doen we meestal 100% pindakaas, avocadospread of groentespread (wortel pompoen).

19 dagen geleden

Reactie op XXSanHello

Eerst nog een grote fles (210+7) aangevuld met 1 a 2 boterhammen (afhankeli ...
Wij net zo

19 dagen geleden

Hier hebben we de ochtendfles gestopt en krijgt hij als we beneden zijn een bord pap. Olvarit, drie grote eetlepels door 150ml melk

18 dagen geleden

Fles 210+7 plus boterham Na uur weer honger 😌

18 dagen geleden

Olvarit papfles

18 dagen geleden

Hoe doen jullie dit in de ochtend met de drukke spits om naar werk te gaan? Hier maak ik haar 7.00 wakker, aankleden, fles en om 07.45 de deur uit.. dus ik vraag me af wanneer ik de boterham moet doen. Pap los of paples lust ze helaas niet..

18 dagen geleden

Reactie op XXSanHello

Eerst nog een grote fles (210+7) aangevuld met 1 a 2 boterhammen (afhankeli ...
Dit, maar meestal eet hij maar een halve snee brood.

18 dagen geleden

Reactie op DD94

Hoe doen jullie dit in de ochtend met de drukke spits om naar werk te gaan? ...
Wij hebben een vroege vogel die vaak al voor 6 uur wakker is, als ze langer slaapt kan dit tot max iets voor 7. Aankleden, fles en dan eet ze nog een boterhammetje. Dan zijn we rond kwart voor 8 op de opvang (wij lopen 10 minuten). Boterhammetje heeft ze echt wel snel op vind ik. Misschien iets eerder wakker maken? Als ze langer doorslaapt zijn wij zelf al helemaal klaar met alles. Als ze vroeg wakker is dan ga ik me klaarmaken terwijl zij een boterham eet en mijn man daarna. Tis wel een geoliede machine waar niets in kan afwijken 🤣😂

18 dagen geleden

Hier krijgt ze een broodje en soms 2 broodjes.

18 dagen geleden

Reactie op Joyce02

Hier hebben we de ochtendfles gestopt en krijgt hij als we beneden zijn een ...
Gebruik je dan gewone koemelk?

18 dagen geleden

Reactie op P & W ❤️

Olvarit papfles
En hoeveel geef je dan ongeveer?

18 dagen geleden

Reactie op KimM0390

Wij hebben een vroege vogel die vaak al voor 6 uur wakker is, als ze langer ...
Ah dat is dan wel anders als je een vroege vogel hebt. Mijn man gaat rond 6e de deur uit en ik maak me dan klaar. Daarna doe ik haar dus helemaal. Maar laat jij je dochter zelf de boterham al eten in de ochtend? Tijdens de lunch gaat dat hier ook wel goed als ik steeds stukjes neerleg, avondeten kan wel nog beter haha

18 dagen geleden

Reactie op DD94

Ah dat is dan wel anders als je een vroege vogel hebt. Mijn man gaat rond 6 ...
Ohja wij staan indd ook zelf op rond 6e, maar met zijn 2tjes is het wel makkelijker om haar ready te krijgen voor de dag. In mijn eentje zou ik ook echt tijd te kort komen denk ik, met onze huidige planning. Ze krijgt hier eerst een flesje en dan in de kinderstoel een boterhammetje. In stukjes gesneden op het plankje van de kinderstoel. Maar moet wel zeggen dat ze het graag eet, dat helpt ook. Als zij dan aan het eten is kun je zelf ook eten, of iets klaarzetten ed.

18 dagen geleden

Reactie op Tamaraxx

En hoeveel geef je dan ongeveer?
210 met 7 scheppen en 3 lepels volgens voorschrift pap etiket 🙂 en onze zoon is voldaan daarna. En ik kan je vertellen onze zoon is een vreetzakkie 😂

18 dagen geleden

Borstvoeding bij wakker worden. Daarna warme havermout met koemelk, een halve appel en wat ander fruit zoals blauwe bes of bramen. Eigenlijk wat we zelf ook ontbijten :)

18 dagen geleden

Vanochtend was het bij ons: -fles van 210ml -1 stuk brood met pindakaas -een lepel kwark -1 kiwi. Vaak doen we fruit wat later maar nu leek ons kindje nog wel zin in wat te hebben. Vaak eet hij in de ochtend 2 stuks fruit dus wellicht later nog 1.

18 dagen geleden

Vanmorgen was het fles 180/6, klein uurtje later 1 boterham. Slaapt nu omdat hij om 05.30 al wakker was. Normaal krijgt hij nog fruit voordat hij z’n ochtend dutje in gaat.

17 dagen geleden

Reactie op sherenaberrens

Gebruik je dan gewone koemelk?
Nee, nog opvolgnelk nr2 150+5

17 dagen geleden

Borstvoeding als ze wakker is. Rond 7 uur. Om 8:00:8:30 1 a 2 boterhammen.