5 Reacties
19 dagen geleden
Ik zou dit zelf pas bij mijn dochter doen als ze er zelf om vraagt. Ik vind het zo zielig bij die kleintjes en de kans op infectie lijkt me ook groter omdat ze misschien naar haar oortjes gaat grijpen als het jeukt of als ze er last van heeft. Ik zou lekker wachten tot ze groter is!
19 dagen geleden
Ten eerste is schieten echt vreselijk slecht, ALS je het dan zo perse nodig vind neem dan in elk geval de moeite om het fatsoenlijk bij een piercer te laten doen.
Met zo’n schiet apparaat met de oorbel er al in (die veel te dik is) maken ze allemaal weefsel kapot.
Maar ik zou gewoon lekker wachten tot ze het zelf wil, dat doe ik in elk geval. Kind heeft er echt helemaal niks aan nu
19 dagen geleden
Ik heb bij mijn dochter de oorbellen laten schieten bij 6 mnd bij de juwelier in mijn woonplaats. Ze gaf geen kik en het was echt mooi en bijzonder snel genezen. Ze was zich nog niet echt bewust van haar oorbellen/oren en heeft er nooit aan gezeten tijdens het genezingsproces. Uit ervaring kan ik zeggen dat het rond 5/6 jaar juist sneller kan ontsteken ivm bewust aanraken, buiten spelen (zandbak bv), etc.
Kijk even wat jij belangrijk en fijner vind met je kleine meid en maak dan je keuze zou ik zeggen! Voor ieder is het anders! 🥰🥰
19 dagen geleden
Reactie op Naao
Ik heb bij mijn dochter de oorbellen laten schieten bij 6 mnd bij de juweli ...
Jaaa prciees, we wouden het laten doen net voordat ze 1 is volgende maand. Eerder wouden we het niet doen maar gaan nog ff goed denken ahha. Ik denk zelf dat ze er ook geen last van gaat hebben Thanx voor je reactie 🥰