36 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op SS21-1
Ja die zullen er vast wel zijn.. de keren dat wij in Italië waren iig wel � ...
O top! Ik zag ook ergens dat je zo n bedje had met klamboe ineens die je kan inklappen
2 jaar geleden
Reactie op SS21-1
Mag een baby ook al ors?
Jaaa vanaf 0! Ik heb het ook gekocht bij de kruitvat
2 jaar geleden
Thermometer,
zonnebrandcrème (ook al ga je m uit de zon houden - zal je net zien dat je eindeloos met een draagzak moet lopen omdat ie anders niet slaapt ofzo en dat dan steeds die beentjes in de zon komen),
zonnehoedje,
wasbare zwemluier (geen gezeik met voldoende wegwerp, gewoon uitspoelen),
potjes eten als je dat wil geven - hebben ze niet of nauwelijks in Italiaanse supermarkt,
flessenborstel,
evt steriliseerzakken voor de magnetron,
vitamine D druppels.
2 jaar geleden
Ik weet niet of jullie in etappes gaan rijden, of je bv geeft, of je in een hotel/appartement verblijft etc, maar mijn ervaring naar Oostenrijk met een baby van 2 maanden:
- Thermosfles warm water en bidon koudwater voor flesjes gedurende rit;
- Dekentje voor in de auto, maar ook als je de kleine even snel bij een stop uit de auto haalt.
- Wij hadden de babyfoon mee, dan konden wij beneden zitten terwijl de kleine boven sliep. Net als thuis zeg maar.
- Wij hebben een moonie voor witte ruis. Was ook heel fijn voor slaapjes op de piste/terras.
Wat tipjes die misschien leuk zijn als speelgoed, ook wel afhankelijk van wat ze kan/leuk vindt tegen die tijd;
- Zeeman heeft drijvende speeltjes/bootjes en soort hengelspel met eendjes.
- Hema heeft iets wat je in het zand ingraaft, dan water indoet en waar ze dan in kunnen zitten.
2 jaar geleden
Zonnebrand
Zonnescherm voor in de auto zeg maar
Thermometer
Zetpillen
Minstens 3 flessen
Extra pot poeder
Extra speen(indien je kindje die gebruikt)
Thermoskan
Babyfoon
2 jaar geleden
Wij namen naar Italië luiers mee;
Hij at met 7-8 maand redelijk met de pot mee, dus dat was ideaal en ze hadden veel knijpfruitjes en genoeg andere tussendoortjes;
Slaaptentje ipv campingbed hadden wij;
Slaapzak(ken) want die konden we daar niet als reserve kopen.
Ik gaf nog bv en dat was genoeg aangevuld met vast voedsel van hetgeen wij ook aten. Als we uiteten gingen namen we gewoon wat fruit mee.
2 jaar geleden
Ik ben echt fan van de aeromoov reiswieg! Ik gebruik hem hier buiten op het terras, bij visite en op minn werk. Ze kan er in slapen en in spelen. Heb er ook een muggennet bijgekocht. Het is een prijzig reisbed maar vind het dubbel en dwars waard.
2 jaar geleden
Reactie op Sherun120895
Ik ben echt fan van de aeromoov reiswieg! Ik gebruik hem hier buiten op het ...
Had deze ook gezien idd! Ga mij er eens even in verdiepen, thanks voor de tip! Wij wonen aan het water en hebben een vlonder aan het huis zonder hekje erom heen (om de tuin wel hoor 😌) maar zo’n ding zou voor op de vlonder om in te spelen top zijn ook!