12 Reacties

vorig jaar
Ik vind het altijd schelen of het in de avond is, of bijv overdag! Savonds slapen de kinderen vaak dus is het alleen tv kijken zeg maar en overdag natuurlijk veel meer te doen! Ik kreeg altijd 12,50 overdag (3 jaar terug toen ik nog wel eens deed oppassen) maar ik had wel een kinder-ehbo diploma, heb een pedagogische achtergrond, vog (verklaring omtrent gedrag) en nog wat cursussen gedaan zoals expert baby opleiding etc. Maar weet niet hoe het nu gaat en hoe veel je kunt vragen nu! 🤷🏻♀️

vorig jaar
Reactie op SS21-1
Ik vind het altijd schelen of het in de avond is, of bijv overdag! Savonds ...
Is in de avond

vorig jaar
Reactie op Merr92
Dan vind ik 12,50 veel. Zeker met 1 kindje.
Ik heb geen idee moet nog kennis maken wel veel ervaring

vorig jaar
Ik vind 12.50 best een redelijk bedrag, omdat het wel de oppas is van je kind. Je wilt ze ook interesse laten tonen voor hun 'baan'. Als je ze de helft geeft zullen ze minder gemotiveerd zijn. Het is natuurlijk 'maar tv kijken en niks doen', maar ook de verantwoordelijkheid over een baby.. die niet altijd zal slapen. Ik vind dat ze daar wel meer dan gemiddeld voor betaald mogen krijgen.

vorig jaar
Daarom vroeg ik het ook en oms mannetje slaapt nog niet door of is speen kwijt of honger dat soort dingen en ze heeft ervaring .
Ik heb liever iemand met ervaring en verantwoordelijkheidsgevoel

vorig jaar
Reactie op happygirl1090
Daarom vroeg ik het ook en oms mannetje slaapt nog niet door of is speen kw ...
En papa en mama moeten ook af en toe een avondje met zijn tweeën hebben . Doen ook dingen apart van elkaar

vorig jaar
Ligt er denk ik aan hoe oud iemand is en hoeveel ervaring die persoon heeft. Wij betalen voor 2 kindjes 16eu per uur, maar dat is iemand met veel ervaring en in de 30. Tieners in de straat passen op voor 8-12 euro per uur, maar dat durf ik met een klein baby’tje nog niet aan. Als ze wat ouder zijn (peuter leeftijd), denk ik wel.