30 Reacties
2 jaar geleden
Hi,
Wij hebben pasfoto’s van ons meisje laten maken toen ze ook 5 weken was. Het paspoort hebben we vorige week opgehaald. De pasfoto maken ze dan zittend met 2 vingers achter het hoofd! Want je handen mogen niet zichtbaar zijn..
Totaal niet makkelijk en fijn maar wel gelukt na de 2e poging.
Sommige pasfotografen doen het wel liggend maar geen idee waar die zitten.
Veel succes alvast :)
2 jaar geleden
Wij hebben ook paar weken geleden een pasfoto laten maken van onze pasgeboren baby ivm ziekenhuis traject.
Wij moesten de baby op schoot houden en dan een arm onder zijn shirt op zijn rug en op zijn buik en dan zo vasthouden.
2 jaar geleden
ja ik vind dat ook heel gek dat je kindje gelijk een ID verwacht wordt te hebben. maar wij hebben met 6 weken foto's gemaakt zodat we als gezin naar Frankrijk kunnen. mijn moeder zei nog het is onzin maar de vrouw die pasfoto's maakte die vertelde dat als er , God behoede, iets gebeurd met mij in het buitenland mijn man onze kinderen niet zo maar mee mag nemen terug naar NL. Daar schrok ik eigenlijk wel van.
2 jaar geleden
Reactie op Deniseroos93
Wij hebben ook paar weken geleden een pasfoto laten maken van onze pasgebor ...
Jeetje wat een gedoe zeg. En dan blijft deze foto 5 jaar 😅. Dan zijn ze toch compleet veranderd 😂
2 jaar geleden
Reactie op amber089
ja ik vind dat ook heel gek dat je kindje gelijk een ID verwacht wordt te h ...
Oh wat apart, ondanks dat hij dan ook het gezag heeft. Maar goed. Ik moet maar aan de slag met een paspoort dus 😩
2 jaar geleden
Wij zijn met 4 weken oud op vakantie naar Oostenrijk geweest. Voor haar paspoort heb ik (ook na een aantal pogingen) via deze website pasfoto’s besteld. Het voordeel is dat je thuis een foto kan maken die zij controleren en een witte achtergrond geven.
2 jaar geleden
Reactie op Shanna2024
Jeetje wat een gedoe zeg. En dan blijft deze foto 5 jaar 😅. Dan zijn ze to ...
Ja precies, ik dacht precies hetzelfde toen
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 2 heeft nog niet eens een ID… Ben je van plan buiten Nederland te gaan met je kindje? Wij zijn niet zulke reizigers en gaan nooit naar het buitenland. ID dus ook nog nooit nodig gehad. In Nederland kom je ver met alleen de zorgpas van je kleine
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 2 heeft nog niet eens een ID… Ben je van plan buiten Neder ...
Hij heeft dus een zorgpas. Maar het ziekenhuis vroeg specifiek naar een ID. Zijn inschrijving in het systeem staat als incompleet omdat hij nog geen legitimatiebewijs heeft 🤷🏽♀️
2 jaar geleden
hier vroegen ze ook om een ID
dus maak nu elke keer een dag pas voor hem omdat die niet heeft.
toen met mijn dochter van 4 maanden ( gingen na Griekenland).
moest ik achter haar zitten/vast houden zodat het hoofdje goed na voren bleef.
en zo maakte de foto graaf de foto.
het was een heeeel gedoe! want tig keer zag je mij er wel achter 🤣
2 jaar geleden
en met 5 jaar weer over gedaan🤣.
mensen op Schiphol keken wel elke keer raar , omdat we elk jaar op vakantie gingen en op haar ID stond een 4 maanden oude baby
2 jaar geleden
Toen beiden een paar dagen oud waren laten maken voor een paspoort zodat we een beleggingsrekening konden openen. We hebben beide keren het kindje op een lichtgrijs kleed gelegd en een foto gemaakt. Feedback van de plaatselijke pasfotograaf gevraagd en heel vaak opnieuw gedaan haha. Toen het goed was bij hen laten uitprinten.
2 jaar geleden
Vorige week pasfoto laten maken bij 5 weken en met onze eerste zoon ook na 1,5 maand. Dit ivm ziekenhuis en buitenland bezoek tzt. Je houdt je kindje vast en zij Photoshoppen de oren weg. Je houdt haar met je hand onder haar door beet en omhoog. In mijn geval wilde hij steeds drinken, dus heeft papa het gedaan.
2 jaar geleden
Ja toevallig met 5 weken een foto gemaakt gewoon bij de Primera en het is gelukt paspoort is binnen.
2 jaar geleden
Paspoort of id moet ook zo snel mogelijk gemaakt worden. Kreeg te horen dat veel ziekenhuizen er toch om vragen.