9 Reacties

2 jaar geleden

Als ik het Google, staat overal niet tijdens de zwangerschap ivm de baby en de 9 maanden daarna ook niet ivm hormonale veranderingen in je lichaam. Voor de veiligheid van je baby en het beste resultaat kun je het beste nog een aantal maanden wachten.

2 jaar geleden

Nee doen ze niet tijdens zwangerschap of vlak na bevalling omdat het pigment en alle door de hormonen anders uit kan pakken en je Volgens mij kan het pas na 6 maanden, en dat is als je geen borstvoeding geeft🥲 Ik heb t laatst nagevraagd omdat mijne bijgewerkt moeten (moet elk jaar ongeveer) en toen zei ze dat

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Nee doen ze niet tijdens zwangerschap of vlak na bevalling omdat het pigmen ...
Ik heb ook Pmu en mij is hetzelfde verteld! Bijwerken inderdaad ook pas wanneer je hormonen in balans zijn omdat het anders niet pakt of hyperpigmenteerd

2 jaar geleden

Nee kan niet tijdens de zwangerschap en uit m’n hoofd ook niet tijdens de eerste maanden van de borstvoeding. Ik zou de mijne ook moeten bijwerken maar wacht er maar gewoon mee. Heb de vorige keer ze wel laten doen tijdens dat ik borstvoeding gaf maar geloof pas na een jaar ofzo dat ik dit heb gedaan.

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Nee doen ze niet tijdens zwangerschap of vlak na bevalling omdat het pigmen ...
Zo lekker bericht heb ik getypt 🤣 *omdat het pigment door de hormonen anders uit kan pakken en je huid ook anders kan reageren.

2 jaar geleden

Reactie op Beeb.

Ik heb ook Pmu en mij is hetzelfde verteld! Bijwerken inderdaad ook pas wan ...
Ja ik “moest” eigenlijk van de zomer bij laten werken, dus had r geappt om te vragen hoe dat nou zit en toen zei ze dat. Vind mn wenkbrauwen nu echt vreselijk 🤣 maarja dat komt ooit wel weer.

2 jaar geleden

Reactie op Yikes

Ja ik “moest” eigenlijk van de zomer bij laten werken, dus had r geappt om ...
Hahaha ik zag laatst een foto hoe ze waren en dacht ook: omg🥹♥️ miss it . Thuis verven met combinal helpt hier wel👀 dat frist alles toch ff op. En ben er alsnog heeeel blij mee want met die haargroei 2.0 kan ik tenminste wat contouren/richtlijnen aanhouden 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Beeb.

Hahaha ik zag laatst een foto hoe ze waren en dacht ook: omg🥹♥️ miss it . ...
Same😫😫 Ja ik kan dus niet tegen verf (haarverf/wenkiesverf) dan krijg ik brandwonden overal waar het gezeten heeft🥲🥲🥲 Heb t ooit bij benefit eens laten verven, want volgens hun was het ONMOGELIJK dat ik daar een allergische reactie op zou krijgen. Nou, heb 2 weken lang met knalrode vervellende en korstige wenkbrauwen gelopen 🥲🥲🥲🥲

2 jaar geleden

Ik ben precies voor de nabehandeling begin april geweest en half april waren we zwanger. Dit was 2,5 jaar na de vorige behandeling en tussendoor niet geweest door zwangerschap, borstvoeding en toen ik eindelijk kon gingen we op reis voor langere tijd. Maar degene die bij mij PMU zet doet het niet bij zwangeren ivm pigment maar ook de kans infectie