8 Reacties

vorige maand

馃檲 sorry ik moest wel een beetje grinniken om je berichtje. Ik ben zo blij te lezen dat ik niet de enige ben met dit soort dingen. Momenteel is het hier ook met ALLES drama en de oortjes zijn ook kapot. Blijkbaar dus echt een leeftijd dingetje, dank je wel voor je berichtje! Dit geeft mij weer een beetje moed 馃檴

vorige maand

Heel herkenbaar. Zwaar vermoeiend en irritant regelmatig.

vorige maand

Dit hebben wij een tijdje terug ook een paar weken extreem gehad. Echt niet leuk. Je herkent je lieve schattige kindje helemaal niet meer. Maar nu is het weer rustiger. Sterkte!

vorige maand

Ja, echt, die peuter puberteit. Wat een regelrechte ramp. Mijn lieve, schattige dreumes (met lekker veel karakter) is veranderd in een monster. Ik moest mij vandaag echt inhouden om niet om 15u m'n man te bellen en naar huis te laten komen. Vreselijk

vorige maand

Helaas herkenbaar en hier tweede ook een zoon. Zelfs kdv zei laatst bij halfjaarlijks gesprek over ontwikkeling dat hij echt driftiger is en er ook meer in blijft hangen. Maar gewoon voet bij stuk houden en ja soms is het hier ook echt wel dat ik hem het liefst even naar bed breng. Dan laat ik hem maar uitrazen want ja dan is elke intentie hem te veel en wordt t anders alleen maar erger. Vaak werkt dat nog t beste. Vooral zelf rustig blijven al is dat ook vaak wel een tong verbijten. 馃槴 weet dat ik deze leeftijd met oudste ook erg vond en destijds zei als geweten had had de tweede wat langer geduurd ipv die 15 mnd ertussen wat er nu tussen zit. Maar ook dat gaat weer over.

vorige week

Hoe is het bij jullie? Hier is het nogsteeds zo... ik denk al wel bijna 4 maanden. Soms ging het eventjes beter maar nooit lang. Vanochtend ook ter voorbeeld, van die extreme woede aanvallen zonder eind. Om Niks. Was de ene woede aanval net over krijgt hij er weer een om iets anders. afleiden, negeren, niks helpt en dat laatste maakt het juist vaak nog erger. Ik vind het zo sneu voor de oudste voor haar is het ook niet leuk.. ik merk dat ik op eieren loop alles draait om de jongste 馃 nee is zijn lievelingswoord en het is gewoon echt een draak de laatste tijd.. ik kan dat gehuil en hele dag alles nee gewoon niet meer aanhoren soms

vorige week

Reactie op Marrrrx

Hoe is het bij jullie? Hier is het nogsteeds zo... ik denk al wel bijna 4 m ...
Het is hier ook verschrikkelijk, ik ben er oprecht verdrietig van. Alles is nee, alles is stom en steeds net anders doen als wat wij willen