16 Reacties
3 jaar geleden
Wat toevallig, ik zie nu net je bericht en ik heb precies hetzelfde, alleen rechts! Ga er zelf niet vanuit dat het kwaad kan, maar vind het wel een vreemd iets 😅 Ik ben btw 9+2.
3 jaar geleden
Dit klinkt een beetje als bekkenklachten/bekkenpijn.
Ik heb dit vorige zwangerschap ook gehad vanaf week negen, en ben nu weer negen weken en heb er ook weer last van. Ga maandag gelijk weer de fysio bellen. Want dat hielp de vorige keer goed.
3 jaar geleden
Ik had dit afgelopen 2 weken heel erg. Ben nu 8,5 week. Pijn links in bil die doorstraalde naar mijn been. Soms wist ik niet wat ik ermee aan moest. Nu lijkt het vanzelf weer over te gaan. Vermoedelijk een zenuw die even bekneld zat door de veranderingen in je lichaam. Het kan ook een hormoonpiek zijn gaf de verloskundige aan.
3 jaar geleden
Komt door de veranderingen in je lijf! Ik heb het ook… erg irritant, het doet niet echt pijn maar het lijkt net of je van die kleine schokjes krijgt vind ik bij bepaalde bewegingen die ik maak! Ach ja.. het hoort erbij :)
3 jaar geleden
Kan heel goed een beknelde zenuw zijn. Goed (laten) masseren, evt door een fysiotherapeut.
3 jaar geleden
Oh wauw, ik heb hier sinds gister avond erg last van. Ik dacht dat het kwam doordat ik ben aangekomen.. dus het is herkenbaar. (Sorry not sorry, opluchting 😮💨)
2 jaar geleden
Hoe is het met jullie pijn in de billen?
Ik ben nu 9+3 en heb sinds gister ook pijn in mijn linker bil. Ik heb het gevoel dat het inderdaad een beknelde zenuw is zoals ik hier ook al las.
2 jaar geleden
Reactie op Manon12345678
Hoe is het met jullie pijn in de billen?
Ik ben nu 9+3 en heb sinds gister ...
Bij mij is het als ik te veel doe flink aanwezig, ben al bij de bekkenfysio geweest en die heeft het geprobeerd wat los te masseren maar echt veel geholpen heeft het niet nog
Heb oefeningen gekregen om de rechte buikspieren te trainen rn slapen met een kussentje tussen de knieën zijn tips die ik ook kreeg.
Ik zou iedereen aanraden om echt een bekkenfysio te vragen om advies, niet te lang doorlopen want dan worden de klachten alleen maar erger
2 jaar geleden
Ik heb dit net op Google zitten zoeken, ik heb er ook last van! Vooral richting de avond en dan van staan naar zitten… het schiet er dan in en zodra ik een paar stappen zet zakt het weer… ben morgen 10 weken
2 jaar geleden
Reactie op Havinnss
Ik heb bekken klachten en dit is precies wat ik heb. In de vorige zwangersc ...
Ik ook, hopelijk kan je de rechte buikspieren een beetje trainen met de fysio.
Mijn fysio zei wel dat het 2e trimester beter kon worden omdat de hormonen dan wat stabiliseren. Dus daar hopen we maar op