16 Reacties
2 jaar geleden
Jeetje wat schrikken zeg!!
Hier ook placenta praevia marginalis dus ook risico op bloeding etc.
Dit is dan dus ook elke keer mijn angst als er weer een klein beetje bloed is.
Sterkte, ik hoop dat je het goed kunt verwerken, en dat de kleine natuurlijk nog veilig kan blijven zitten in ieder geval tot die 37 weken🤍
2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Jeetje wat schrikken zeg!!
Hier ook placenta praevia marginalis dus ook ri ...
Dankjewel.
Ik vind gewoon dat er zo weinig te vinden is hierrond. En dit echt zoveel risico’s met zich meedraagt.
We hopen inderdaad zo ver mogelijk te geraken.
Jij ook veel succes met je zwangerschap verder ❤️
2 jaar geleden
Hier ook een placenta previa maar dan totalis over de gehele uitgang. Vorige week een kleine bloeding gehad. Nu gevoel van minder beweging dus lig nu aan de ctg.
Dat is ook mn grootste angst om zo’n grote bloeding te krijgen wat jij nu omschrijft.
Hopelijk blijft alles goed gaan 🩷
Hier nu 30+2
2 jaar geleden
Reactie op Lisafbmm
Hoe gaat het nu?
Sinds vorige week maandag weer een bloeding gehad te hebben, ondertussen iets meer dan een week ih ziekenhuis opgenomen. Ze hebben besloten mij hier te houden tot 36 weken, en dan ofwel een geplande keizersnede uit te voeren of mocht de placenta stabiel zijn, me nog een weekje naar huis te laten gaan alvorens de keizersnede.
Allemaal heel heftig, heb tot op heden 4 bloedingen gehad. Dus het risico op loslating vd placenta werd te groot om me telkens weer naar huis te sturen.
Het is echt geen leuke situatie (zeker omdat ik nog een dochterje van bijna 2 heb) maar wel de veiligsge beslissing voor ons zoontje…
2 jaar geleden
Reactie op gonzalezc
Sinds vorige week maandag weer een bloeding gehad te hebben, ondertussen ie ...
Ik ben vannacht ook opgenomen in het ziekenhuis met een heftige bloeding. Krijg nu ook long rijpers. Vind het allemaal wel spannend.
Enigszins fijn dat je in goede handen bent. Ondanks je niet thuis bent met je gezinnetje.
2 jaar geleden
Reactie op gonzalezc
Oh, is alles wat rustig geworden?
Hoever ben je nu precies?
Ben nu 35 weken. Had een grote bloeding. Bloed transfusie gehad. 4 dagen in het ziekenhuis gebleven. Pfff wat een nachtmerrie. Nu weer thuis. Maar bang op dat het nog eens zal gebeuren. Ze willen het rekken tot 37 weken en dan een keizersnede. Hoop dat ik dat haal.
Heb ook longrijpers gekregen.
Hoe is het bij jou?
2 jaar geleden
Reactie op Lisafbmm
Ben nu 35 weken. Had een grote bloeding. Bloed transfusie gehad. 4 dagen in ...
Ik ben na een ziekenhuisopname van 2 weken momenteel terug thuis. (33+2).
Heb in totaal 4 bloedingen gehad, 2x longrijping gekregen.
Het is allemaal niet makkelijk en heel zwaar mentaal. Bij mij wordt er ook een keizersnede geplandt op 37 weken.
Maar je bent al zo ver, het einde is echt in zicht. Komt goed meid, denk maar na over dat je in 2 weken je babytje in je armen zal hebben🙏🏻
2 jaar geleden
Reactie op gonzalezc
Ik ben na een ziekenhuisopname van 2 weken momenteel terug thuis. (33+2).
H ...
Mijn baby’tje is intussen geboren en nu 3 dagen oud. Door middel van een spoed keizersnede. 🩷 hoe gaat het bij jou?
De geplande datum heb ik niet meer gered, had opnieuw een bloeding.
2 jaar geleden
Vervelend al die bloedingen, hopelijk maken jij en je kindje het goed. Ik heb vandaag met de 20w echo te hore gekregen dat ik placenta praevia heb en dit zal de komende periode verder onderzocht worden maar momenteel al zo weel vragen en onzekerheden