13 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons gebeurt dit als we het water niet warm genoeg hebben. Nu hebben we een waterkoker waar je de temperatuur ziet oplopen en hebben de flesjes nu altijd precies goed op temperatuur en geen klontjes.

2 jaar geleden

Er bestaan mini gardes die je kan halen bij de hema, blokker etc. Of misschien een vorkje voor het grootste deel en dan erna schudden.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, ik doe telkens 2 schepjes met wat warm water, dan zachtjes roeren met een vork. Dan zo aanvullen tot alles gedaan is. Luchtbellen schep ik er dan uit als die er zijn met lepeltje

2 jaar geleden

En in principe zou het niks uit hoeven maken dat er luchtbellen in de fles zit. Dr. Brown en Difrax laten de bellen in de fles en de lucht daarvan komt niet in de buik van je kindje鉂わ笍

2 jaar geleden

Is het water wel warm genoeg? Wij hebben ook enkele weken omneo gebruikt en hadden hier geen last van. Voor de luchtbellen las ik een geweldige tip hier op het forum: de fles horizontaal tussen je handen heen en weer rollen. Het werkt echt, ze verdwijnen 馃槂

2 jaar geleden

Hier geen last van. Ik schud dan ook wel 30 sec. Dit staat ook op de nutrilon pakken zo lost het op. Ook het water wat warmer misschien?

2 jaar geleden

Misschien is je water niet warm genoeg? Maar ik herken het wel. Ik heb water op 37 graden en dan nog gaat het lastig. Het helpt om met een pollepel heel hard/snel te roeren voor ongeveer 15-20 sec. En dan even kijken en eventueel weer. Daarnaast doe ik eerst volledig het water vullen en dan 2-3 schepjes erin doen, daarna zwenken, daarna de rest van de poeder en dan weer zwenken. En daarna wat ik hierboven heb beschreven (met een lepel hard roeren..)

2 jaar geleden

Deze hebben wij geprobeerd maar krijg je bijna opgeschuimde melk van馃馃槀

2 jaar geleden

Wij gebruiken ook nutrilon omneo en doen hard schudden, dan heb je geen klonten. Eerst deden we ook rustig roeren en zwenken maar toen zaten er wel klonten in. En van de luchtbellen heeft ons meisje geen last, heeft een goede fles die dat weg haald.

2 jaar geleden

Reactie op demidv

Deze hebben wij geprobeerd maar krijg je bijna opgeschuimde melk van馃馃槀
Hahah o jeeej. De Nutramigen en Neocate moet je ook schudden, maakt echt niets uit. Luchtbellen blijven bij een goede fles in de fles鉂わ笍

2 jaar geleden

Als je geen luchtbellen wil..moet je SabSimplex bestellen..geweldig product!