7 Reacties

2 jaar geleden

Mijn eczeem wordt steeds erger oo mn benen vooral. Op je hoofdhuid is ook heel min :( ik weet hoe je je voelt heb het ook gehad. Ik had altijd een sterk goedje voor op mn voorhoofd een soort lotion wat ruikt naar anti luis

2 jaar geleden

Ik heb ook psoriasis op mijn hoofdhuid, maar ik heb sinds dat ik zwanger ben er juist helemaal geen last van. Ik weet wel dat je de lotion en shampoo niet mag gebruiken. Als ik jou was zou ik even contact opnemen met de dermatoloog of een verwijzing vragen. Zij kunnen je hier toch het beste mee helpen.

2 jaar geleden

Hey! Ik heb er ook last van, vooral mijn hoofdhuid en oksel weer flink last, heb de inversa variant. Ik heb een crème gekregen van de huisarts die tijdens de zwangerschap wel gebruikt mag worden! Hier zit een andere actieve stof in.

2 jaar geleden

Ik had voorheen heel erg last op mijn hoofdhuid maar nu ik zwanger ben is het heel erg verminderd en hoef ik geen medicijnen meer hier voor te gebruiken. Wel ben ik al voor dat ik zwanger was overgestapt naar een andere shampoo en ik merkte daarmee al heel veel verschil met voorgaande shampoos die ik gebruikte. Met de shampoo bars merkte ik nog meer verschil dan met de vloeibare shampoo. Ik gebruik van het merk Nature Box. Hopelijk heb je er iets aan en verminderen je klachten!

2 jaar geleden

Ik had via de dermatoloog te horen gekregen dat psoriasis weggaat tijdens de zwangerschap. Wel kan je zoals ik (ik dacht altijd dat het psoriasis was) meer last krijgen van Seborroisch Eczeem. Lijkt blijkbaar op elkaar. Er zijn bij de apotheker crèmes/shampoos die je mag gebruiken van Ducray Kelual DS. Xxx

2 jaar geleden

ik heb het ook alleen niet op mijn hoofd, en soms met stres wordt het erger! wat bij mij heel erg helpt was de psoriasis zalf van de kruitvat! het trekt is als een gek en prijt echt suuuper erg maar werkt echt super goed! paar keer per dag smeren en het gaat zooveel beter, vaak gaan de plekken na een tijd weg! het is een oranje flesje mocht je het willen proberen!

2 jaar geleden

Reactie op Klaymore

Hey! Ik heb er ook last van, vooral mijn hoofdhuid en oksel weer flink last ...
Hoi! Welke crème is dat?