32 Reacties

2 maanden geleden

Je kan de bijgeleverde band omdoen 馃┓ hier slaapt ze er al een tijdje in

2 maanden geleden

Ja hoor kan prima. Wij vouwen de mouwen ook iets op, bij ons slaapt hij er heel goed in.

2 maanden geleden

Hier net zo. Kan gewoon.

2 maanden geleden

Reactie op lolavnh

Je kan de bijgeleverde band omdoen 馃┓ hier slaapt ze er al een tijdje in
Ja om zijn middel toch? Ik dacht dat dat was zodat hij zich wat meer geborgen voelt, maar helpt dit ook tegen de grootte?馃槃

2 maanden geleden

Nee hoor kan gewoon. Onze zoon heeft precies het zelfde. Mouwen opstropen en lekker slapen 馃槉

2 maanden geleden

Mijn dochter slaapt ook in de herfst slaapzak van puckababy. Deze kan je inderdaad niet met drukkertjes vastmaken, vond ik ook heel gek maar het kan gewoon. Mouwen opstropen en misschien nog de buikband. De katoenen buitenslaapzak die je er nog omheen kan doen voor de winter heeft wel van die drukketjes dus dan kan je hem weer kleiner maken 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op DD94

Mijn dochter slaapt ook in de herfst slaapzak van puckababy. Deze kan je in ...
Ja ik zag het idd. Maar dat is net iets te warm denk ik voor nu. Hij heeft nu romper lange mouwen, pyjamaatje, herfstzak en die band en hij voelt warm aan gelukkig :)

2 maanden geleden

Reactie op DD94

Mijn dochter slaapt ook in de herfst slaapzak van puckababy. Deze kan je in ...
Zo gebruiken wij hem ook, met de buitenslaapzak eromheen om hem kleiner te maken. Maar ze slaapt er wel alleen in met een rompertje lange mouwen dus heeft niet te warm. 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Ja ik zag het idd. Maar dat is net iets te warm denk ik voor nu. Hij heeft ...
Dat idee had ik ook. Hier ook precies hetzelfde gekleed en voelt gewoon goed aan. Voor de echte koudere nachten kan je dan de andere er nog omheen doen

2 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Zo gebruiken wij hem ook, met de buitenslaapzak eromheen om hem kleiner te ...
Oh ja dat kan ook nog, alleen met een romper. Maar mijn dochter heeft zo snel koude beentjes en voetjes dat we liever nog een pyjama aandoen

2 maanden geleden

Wij vouwen de mouwen ook dubbel. Aan de onderkant hebben we touwtjes die aan elkaar geknoopt kunnen worden. De buikband hielp bij het zomer gedeelte om het op de goede plek te houden.

2 maanden geleden

Hier het zelfde, ze slaapt er in zonder de band en met veel te lange mouwen, krijgt ze ook geen koude handjes 馃槈 ze slaapt er heerlijk in

2 maanden geleden

Wij stroppen de mouwen ook op ,doen de buitenzijde er al wel om (zonder de mouwen) en enkel met een body . Slaapt heerlijk warm zo

2 maanden geleden

Hebben jullie de dikke binnenzak in de droogkast gestoken of zo laten drogen?

2 maanden geleden

Reactie op sisi070403

Hebben jullie de dikke binnenzak in de droogkast gestoken of zo laten droge ...
Ja, kan gewoon in de droger!

2 maanden geleden

Wij weten nog niet of we er blij mee zijn. Nu in de situatie dat dat zomerding te koud is en die teddy herfst te warm. Hij zweet dan helemaal. Dus steeds weer een x proberen en dan toch maar een hema slaapzak aan. Beetje zonde eigenlijk.

2 maanden geleden

Reactie op Ann9319

Wij weten nog niet of we er blij mee zijn. Nu in de situatie dat dat zomerd ...
Wat is de temperatuur bij jullie dan, dat de teddy te warm is?

2 maanden geleden

Reactie op Ann9319

Wij weten nog niet of we er blij mee zijn. Nu in de situatie dat dat zomerd ...
Ik zag ook dat het teddy deel polyester is馃槶 als ik dat had geweten. (Eigen schuld natuurlijk want niet naar gekeken) maarja polyester is echt blehhhh

2 maanden geleden

Reactie op Yikes

Ik zag ook dat het teddy deel polyester is馃槶 als ik dat had geweten. (Eigen ...
Waarom is dat blehhhh? 馃

2 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Waarom is dat blehhhh? 馃
Omdat polyester een niet ademende stof is en dus gauw warm en zweterig enzo word馃ゲ Zelf draag ik ook geen polyester omdat het zo verstikkend voelt