Hiiii
Het is best wel koud bij ons thuis, dus we dachten we kopen even een goeie, dure slaapzak..馃槄
Alleen nu heeft hij hem vandaag voor het eerst aan.. maar zooo groot nog. Kan dit wel?
Hij heeft nu de teddy zak aan, met mouwen opgestroopt . Ik snap dat het een groei slaapzak is, dus onderaan heeft die nog wel denk 30cm over.
Kan dit hier gewoon in slapen of moet die nog wat groeien?馃槄
Z'n hoofdje kan er niet doorheen!
Mijn dochter slaapt ook in de herfst slaapzak van puckababy. Deze kan je inderdaad niet met drukkertjes vastmaken, vond ik ook heel gek maar het kan gewoon. Mouwen opstropen en misschien nog de buikband. De katoenen buitenslaapzak die je er nog omheen kan doen voor de winter heeft wel van die drukketjes dus dan kan je hem weer kleiner maken 馃槉
Mijn dochter slaapt ook in de herfst slaapzak van puckababy. Deze kan je in ...
Ja ik zag het idd. Maar dat is net iets te warm denk ik voor nu. Hij heeft nu romper lange mouwen, pyjamaatje, herfstzak en die band en hij voelt warm aan gelukkig :)
Mijn dochter slaapt ook in de herfst slaapzak van puckababy. Deze kan je in ...
Zo gebruiken wij hem ook, met de buitenslaapzak eromheen om hem kleiner te maken. Maar ze slaapt er wel alleen in met een rompertje lange mouwen dus heeft niet te warm. 馃槉
Ja ik zag het idd. Maar dat is net iets te warm denk ik voor nu. Hij heeft ...
Dat idee had ik ook. Hier ook precies hetzelfde gekleed en voelt gewoon goed aan. Voor de echte koudere nachten kan je dan de andere er nog omheen doen
Wij vouwen de mouwen ook dubbel. Aan de onderkant hebben we touwtjes die aan elkaar geknoopt kunnen worden.
De buikband hielp bij het zomer gedeelte om het op de goede plek te houden.
Wij weten nog niet of we er blij mee zijn. Nu in de situatie dat dat zomerding te koud is en die teddy herfst te warm. Hij zweet dan helemaal. Dus steeds weer een x proberen en dan toch maar een hema slaapzak aan. Beetje zonde eigenlijk.