32 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Wat is de temperatuur bij jullie dan, dat de teddy te warm is?
20 graden

2 maanden geleden

Reactie op Ann9319

20 graden
Wat heeft hij onder de slaapzak aan? Want met 20 graden is 2.0 TOG wel max en dat is de TOG waarde van de herfst slaapzak Is het gewoon standaard 20 graden of omdat de verwarming aan staat? Hier heb ik de verwarming niet aan in de slaapkamer zodat het lekker koel is. Het is bij haar nu 18 graden

2 maanden geleden

Reactie op Yikes

Wat heeft hij onder de slaapzak aan? Want met 20 graden is 2.0 TOG wel max ...
Nee geen verwarming aan hoor. Romper korte mouw en luier eronser eronder

2 maanden geleden

Reactie op Ann9319

Nee geen verwarming aan hoor. Romper korte mouw en luier eronser eronder
En als je hem zonder romper er in doet? Het is een gedoe joh vind ik met slapen en te warm en te koud. Ik merk zelf dat ik er ook zo onzeker van word en soms echt obsessief haar nek voel馃ゲ馃ゲ馃ゲ馃ゲ

2 maanden geleden

Klopt het trouwens dat er geen verklein knoopjes aan het teddy/herfst deel zitten en alleen aan de buitenzak?

2 maanden geleden

Reactie op Yikes

En als je hem zonder romper er in doet? Het is een gedoe joh vind ik met ...
Zal ik vanavond eens proberen!

2 maanden geleden

Reactie op Yikes

Klopt het trouwens dat er geen verklein knoopjes aan het teddy/herfst deel ...
Jaa!

2 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Jaa!
Oh馃檲 Nouja gelukkig heb ik dan niet weer een misdruk ofzo hahaha Maar de logica snap ik niet helemaal馃槄馃ぃ

2 maanden geleden

Reactie op Yikes

Oh馃檲 Nouja gelukkig heb ik dan niet weer een misdruk ofzo hahaha Maar de l ...
Ja daarom zit die band erbij, om alles een beetje op z'n plek te houden.. ipv dat ze daar ook knoopjes op maken 馃槀

10 dagen geleden

Ben even benieuwd of jullie kindjes nog in de herfst variant liggen of al de winter variant? Ik twijfel soms wat wijsheid is, mede gelet op het TOG advies van Puck a baby zelf. Hier ligt ze nu nog in de herfstvariant met lange mouwen romper en pyjama. Bij nachtvorst schiet het soms nog weleens onder de 16 graden in haar slaapkamer. Nu slaapt ze de laatste weken sowieso slecht 鈥榮 nachts maar als ik haar nekje voel dan voelt die in ieder geval niet koud.

10 dagen geleden

Reactie op Fikalover

Ben even benieuwd of jullie kindjes nog in de herfst variant liggen of al d ...
Hier slaapt ze ook precies zo. Moet eerlijk zeggen dat ik die extra laag al weer helemaal vergeten was. Die kan ik er wel weer eens bijpakken (lees-zoeken 馃槀) We hebben ook nog een andere slaapzak, voor als de pucka in de was zit, en dat is een TOG 3.

10 dagen geleden

Reactie op Fikalover

Ben even benieuwd of jullie kindjes nog in de herfst variant liggen of al d ...
Hier is het rond de 18/19 graden. Ze ligt in de herfst variant met een lange mouwen romper en pyjama broek 馃槝