32 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Ann9319
20 graden
Wat heeft hij onder de slaapzak aan? Want met 20 graden is 2.0 TOG wel max en dat is de TOG waarde van de herfst slaapzak
Is het gewoon standaard 20 graden of omdat de verwarming aan staat?
Hier heb ik de verwarming niet aan in de slaapkamer zodat het lekker koel is. Het is bij haar nu 18 graden
2 maanden geleden
Reactie op Ann9319
Nee geen verwarming aan hoor. Romper korte mouw en luier eronser
eronder
En als je hem zonder romper er in doet?
Het is een gedoe joh vind ik met slapen en te warm en te koud.
Ik merk zelf dat ik er ook zo onzeker van word en soms echt obsessief haar nek voel馃ゲ馃ゲ馃ゲ馃ゲ
10 dagen geleden
Ben even benieuwd of jullie kindjes nog in de herfst variant liggen of al de winter variant?
Ik twijfel soms wat wijsheid is, mede gelet op het TOG advies van Puck a baby zelf.
Hier ligt ze nu nog in de herfstvariant met lange mouwen romper en pyjama. Bij nachtvorst schiet het soms nog weleens onder de 16 graden in haar slaapkamer.
Nu slaapt ze de laatste weken sowieso slecht 鈥榮 nachts maar als ik haar nekje voel dan voelt die in ieder geval niet koud.
10 dagen geleden
Reactie op Fikalover
Ben even benieuwd of jullie kindjes nog in de herfst variant liggen of al d ...
Hier slaapt ze ook precies zo. Moet eerlijk zeggen dat ik die extra laag al weer helemaal vergeten was. Die kan ik er wel weer eens bijpakken (lees-zoeken 馃槀)
We hebben ook nog een andere slaapzak, voor als de pucka in de was zit, en dat is een TOG 3.