8 Reacties
8 maanden geleden
Oh dat kan hoor! Even tijd geven. Maar ook gelilact kan krampen geven. Wij zijn gestopt met Gelilact daarom.
We gaven eerst novarice. Dat ging hier supergoed (opgepast: stoelgang ruikt bij deze melk echt verschrikkelijk).
Deze melk heeft ze een tweetal maanden gedronken maar ze gaf heel veel terug. Ze had er geen last van, maar het belemmerde haar wel in haar ontwikkeling. Daarom een AR melk gevraagd. De enige koemelkvrij melk in dat soort is dan de Allernova Ar. Deze is ook gewoon van structuur en dikt in in de maag.
Aminova is een stapje verder, dit zijn geen verknipte eiwitten meer maar op basis van amunozuren. Dat is wanneer je kindje echt in extreme mate koemelkallergie heeft en wordt dus echt als laatste gebruikt. Als je indikt met gelilact nu, zou ik voor de Novalac Allernova AR gaan. Aminova is ook een dikke melk maar zoals ik zei; echt de allerlaatste stap.
8 maanden geleden
Reactie op Valliemx
Oh dat kan hoor! Even tijd geven. Maar ook gelilact kan krampen geven. Wij ...
Dankjewel! Ja Puramino is ook op basis van aminozuren hè. We hebben de allernova AR al geprobeert , gaf alleen nog maar meer terug en hij wou niet meer drinken door deze melk , uitgedroogd na 5 dagen amper te drinken 😭😭😩.
Hij heeft vermoedelijk zowel lactose als koemelk intolerantie.
Daarom dat ik de aminova misschien eens zou willen proberen!
8 maanden geleden
Reactie op Ilmi
Hier Neocate, maar duurde echt wel een dikke week/ 2 weken totdat de koemel ...
Ja gisteren dan volledig rustig en chill sinds vannacht dan weer huilen. En na elke fles gisteren een dikker en dikker buikje :o! Door de lucht.
Nee klopt ind; de kinder gastro enterologe zei dat Ind ook om het niet te gebruiken!
8 maanden geleden
Reactie op Valliemx
Heb ik al heel veel goede dingen van gehoord. Ook een dikkere melk waardoor ...
Ja hopelijk!
één dag geleden
Reactie op shauny1996
Ja hopelijk!
heb je toevallig een update? wij zijn nog zeer zoekende en twijfelen ook om aminova te proberen 🙏