298 Reacties
2 maanden geleden
Wij hadden iets wat zij niet mocht, dus voor haar iets anders gemaakt. De mais vond ze echt heerlijk!
2 maanden geleden
Een hele lading vandaag omdat ze bijna niet wil drinken.. dus maar even komkommer en yoghurt toegevoegd zodat ze nog iets binnen krijgt. Pannenkoekjes met Avocado en zalm vielen ook weer in de smaak!
2 maanden geleden
Reactie op welkom011
Hoe maak je de pannekoekjes? 😊
1,5 avocado met 1 ei en een schep bloem mixen. Meestal doe ik er nog een banaan door, dat vindt ze nog lekkerder, maar die waren op.
2 maanden geleden
Reactie op Anoukenbaby
Een hele lading vandaag omdat ze bijna niet wil drinken.. dus maar even kom ...
Nouuu jij maakt er wel een feestje van voor haar! 😍 kan iig inspiratie op doen door jou haha
2 maanden geleden
Reactie op jessicaaa20
Nouuu jij maakt er wel een feestje van voor haar! 😍 kan iig inspiratie op ...
Haha dankje, ik geniet er echt heel erg van om voor haar te koken, dus dat scheelt ♡
2 maanden geleden
Reactie op welkom011
Welke lepel heb je voor de yoghurt? 😊
Deze van liewood!
2 maanden geleden
Reactie op Anoukenbaby
Een hele lading vandaag omdat ze bijna niet wil drinken.. dus maar even kom ...
Mag ik vragen hoe je de zalm klaarmaakt? Als ik hem hier bak dan vind ik hem erg droog (ook al die ik hem op laag vuur) en dan krijgt ze hem hier maar slecht weg vind ik 🙈
2 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Mag ik vragen hoe je de zalm klaarmaakt? Als ik hem hier bak dan vind ik he ...
Ik bak 'm ook gewoon 🙈 Ze krijgt 'm eigenlijk wel goed weg. Misschien even een klein beetje water in de pan en dan de deksel erop net voordat het klaar is?
2 maanden geleden
Zalm, wortelpannenkoekjes en ei muffin. Ze heeft echt zitten smullen! De kruimeltjes werden zorgvuldig opgepakt en opgegeten🤣
2 maanden geleden
Reactie op welkom011
Receptje van de baksels? 😊
Waar haal je de inspiratie vandaan? Vries je de ...
Haha, soms haal ik inspiratie uit de happje app, maar meestal bedenk ik gewoon iets wat mij wel lekker lijkt 🙈
Wortelpannenkoek: winterpeen raspen, 2 eitjes en een schepje bloem erdoor roeren en dan bakken in de pan. Deze kan je zeker invriezen.
Ei muffin: hier had ik wortel, courgette en paprika ingedaan. Maar kan eigenlijk met alle groente! Of stukjes vis of blokjes ham enzo.
De groente en evt. vlees/vis fijnsnijden. Die in een ingevette muffinvorm doen, Dan eieren loskloppen (ik deed 6 eieren voor 12 muffins) evt. wat borst/kunstvoeding of een klein schepje griekse yoghurt erdoor. Dit ook in de muffinvorm gieten en dan 20/25 min. in de oven op 180°. Ik ga ze nu zelf ook invriezen, geen idee of het lukt, maar dat merken we snel genoeg🤣