298 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

Hoe was de mais bevallen? En geef je die gewoon als stuk?
M鈥檔 schoonmoeder was te laat met koken van de ma茂s dus helaas niet kunnen geven! 馃槀 maar we hadden hem ind gewoon als stuk willen geven

2 maanden geleden

Ik heb ook eens een foto gemaakt van haar avondeten! Witvis, zoete frietjes (zoete aardappel uit de oven) wat sla en een eitje! Uiteraard belande meer dan de helft op de grond 馃槀

2 maanden geleden

Uhm en toetje wilde ze zelf doen 馃槀 kwark met aardbei

2 maanden geleden

Reactie op Diana-1992-1

Hoelang kook je de paprika of is die rauw?
Ik kook de paprika, geen idee hoelang precies. Ik prik er meestal gewoon in en als het een beetje zacht is geef Ik het

2 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

Hoe was de mais bevallen? En geef je die gewoon als stuk?
Vandaag gegeven maar ze vond t vooral erg raar 馃槀 heeft er niet vanaf gehapt, wel van gegeten als we stukjes gaven! Niet veel!

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Vandaag gegeven maar ze vond t vooral erg raar 馃槀 heeft er niet vanaf gehap ...
Haha dat snap ik wel! Dat durf ik dan nog niet te geven. Wel al anders stukken.

2 maanden geleden

Mmm voor het eerst pasta!

2 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Hoelang kook je de courgette?

2 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Pasta is hier echt een favoriet. Hoe ging het bij jullie? 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op LisaLL

Hoelang kook je de courgette?
Tot het zacht is馃檲 Geen idee hoelang precies. Ik prik erin en als het zacht is haal ik het eruit, anders kook ik het nog iets langer

2 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Pasta is hier echt een favoriet. Hoe ging het bij jullie? 馃槉
Ze vond het echt super lekker!

2 maanden geleden

Niet gezond, wel lekker. En als je ziek bent (dubbele oorontsteking) mag je best iets lekkers eten. Voor de vitamientjes nog even een vijg erbij

茅茅n maand geleden

Hier vandaag wat pasta gegeven, alleen heb ik het gevoel dat het ergens hangt ofzo. Hij maakt een raar geluidje ook bij zijn neus. Hij huilt maar kan ook van de vermoeidheid zijn. Hij heeft hierna wel een fles gedronken, dus wel gespoeld. Vind dit best een naar idee. Herkend iemand dit?

茅茅n maand geleden

Na een week met moeite flesjes drinken, want heftige buikgriep, nu eindelijk weer mee eten met ons. Bladerdeegpakketje met kipgehakt, broccoli en kruidenroomkaas. Het was smullen!

茅茅n maand geleden

Reactie op Dapphiee

Na een week met moeite flesjes drinken, want heftige buikgriep, nu eindelij ...
Fijn dat jullie kindje weer beter is! Leuk, zo'n bladerdeeg hapje! Wij hebben het laatst ook geprobeerd, maar ze is daarna zo aan het spugen gegaan dat we ze maar even in de vriezer bewaren voor een later moment馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Fijn dat jullie kindje weer beter is! Leuk, zo'n bladerdeeg hapje! Wij hebb ...
Ja onwijs blij mee, want al dat spugen/spuitluiers was echt geen doen.. Hoe gaat het bij julie met de oorontstekingen? Haha, volgende keer beter dan! Hier zijn bladerdeeghapjes wel een favorietje hoor. Ook al waren de patatjes van de Bram Ladage gisteren ook erg lekker 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Dapphiee

Ja onwijs blij mee, want al dat spugen/spuitluiers was echt geen doen.. Ho ...
Pff een ramp, die oorontstekingen. 2 weken geleden een loopoor, dus dacht de we er vanaf waren. Vorige week dus toch weer of nog? een dubbele oorontsteking. Vanmorgen de laatste antibiotica gehad, maar sinds gisteren avond weer keihard gillen als we haar neerleggen. Echt geen idee wat we nu weer moeten doen馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Pff een ramp, die oorontstekingen. 2 weken geleden een loopoor, dus dacht d ...
Oh wat klinkt dat vervelend. Ik hoop voor jullie dat er snel verbetering komt!

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoukenbaby

Pff een ramp, die oorontstekingen. 2 weken geleden een loopoor, dus dacht d ...
Huisarts weer bellen, waars is de oorontsteking nog niet weg

茅茅n maand geleden

Reactie op P & W 鉂わ笍

Huisarts weer bellen, waars is de oorontsteking nog niet weg
Ja toch wel? Zou dat kunnen? Ik twijfel zo...