298 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Dapphiee
Ik wil eigenlijk even een foto van de smeerboel achteraf 馃槀
Beeetje bewerkt, want we hadden d'r uit voorzorg maar vast uitgekleed馃ぃ
茅茅n maand geleden
Reactie op Anoukenbaby
Beeetje bewerkt, want we hadden d'r uit voorzorg maar vast uitgekleed馃ぃ
Hahaha heerlijk!
Mijn vriend wil ook al een hele tijd pasta met rode saus geven voor zo'n foto. Maar door de rode saus/bolognese-/stoofvleessaus gaat hier vaak rode wijn. Dus dan mag ons zoontje het niet 馃檲
茅茅n maand geleden
Reactie op Dapphiee
Hahaha heerlijk!
Mijn vriend wil ook al een hele tijd pasta met rode saus ...
Ja, dat probleem hebben wij ook. Ik dus zo'n kant en klaar bakje verse pastasaus van de AH gekocht en die geveven馃檲 Beetje tegen m'n principe, maar ze kan er zooo van genieten. Dus misschien kan je dat een keer doen?
茅茅n maand geleden
Reactie op Anoukenbaby
Ja, dat probleem hebben wij ook. Ik dus zo'n kant en klaar bakje verse past ...
Zo, wat een spelfouten. Jemig. Beetje te moe馃ぃ Ik HEB dus een kant en klaar bakje saus gekocht en die GEGEVEN. 馃槄
茅茅n maand geleden
Reactie op Anoukenbaby
Zo, wat een spelfouten. Jemig. Beetje te moe馃ぃ Ik HEB dus een kant en klaar ...
Haha, ik begreep al wat je bedoelde!
Gaat dus ook bij mij tegen mijn principes in. Dus ik denk dat vriendlief binnenkort zijn stoofvleessaus weer eens moet maken zonder wijn. Heeft hij immers ook gedaan voor mij tijdens de zwangerschap 馃槉
茅茅n maand geleden
Reactie op Dapphiee
Haha, ik begreep al wat je bedoelde!
Gaat dus ook bij mij tegen mijn princ ...
Haha is ook lekker toch ;)
Ik ga vanaf volgende week een zwaar revalidatie traject in en ik ben echt heel bang dat elke dag vers koken dan even niet lukt. Dus dan vind ik dit nog wel een ok茅 oplossing voor een keertje
茅茅n maand geleden
Reactie op christa14
Wat voor vlees geven jullie? Ik wil zo min mogelijk bewerkt vlees geven maa ...
Wij geven ook een beetje kip of soms wat gehakt. Verder niet. Wel vis, dat vindt ze echt lekker, vlees tuft ze eigenlijk meteen weer uit
茅茅n maand geleden
Reactie op Lisakx
Geven jullie ook al druiven?
Ik plet ze en geef ze dan aan haar
茅茅n maand geleden
Reactie op Lisakx
Geven jullie ook al druiven?
Ja, echt al vanaf 4 maand ofzo. Bijten de helft er af, en stoppen de andere helft in haar mond en houden vast tot ze er op heeft gebeten en ze dus een beetje tot moes zijn. En ze vind ze super lekker!
Zelfde trouwens ook met cherry tomaatjes enzo