298 Reacties

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Ik heb DE tip! Had dit een tijdje geleden al voorbij zien komen en toen opg ...
Die blijven ook op de triptrap stoel zitten? Ik heb er echt zoooo veel geprobeerd en niks blijft zitten.

één maand geleden

Wat is jullie go-to recept voor avond eten bij een dagje uit of als je bij iemand anders eet waarbij je kindje niet mee kan eten?

één maand geleden

Reactie op rondje

Die blijven ook op de triptrap stoel zitten? Ik heb er echt zoooo veel gepr ...
Ik vind van wel 🙋🏻‍♀️😁

één maand geleden

Reactie op Lisakx

Wat is jullie go-to recept voor avond eten bij een dagje uit of als je bij ...
Pasta met wat verschillende groenten, of aardappelen met spruitjes en appel!

één maand geleden

Reactie op Lisakx

Wat is jullie go-to recept voor avond eten bij een dagje uit of als je bij ...
Alles wat je uit de diepvries zo kunt opwarmen. Pompoen, spinazie

één maand geleden

Eindelijk weer eens wat te delen! Spinaziepannenkoek en wortels. Dat smaakte haar weer goed😍

één maand geleden

Hoi ik heb een vraagje! Ik wil ook met rapley gaan starten, ik merk alleen dat mijn kindje echt wel grote happen van dingen wil nemen (had vanavond gekookte wortel geprobeerd)🙈 hebben jullie kindjes dit ook? Ik gaf tot nu toe altijd geprakt eten.

één maand geleden

Reactie op DJBakker

Hoi ik heb een vraagje! Ik wil ook met rapley gaan starten, ik merk alleen ...
Ja, hier ook vaak grote stukken. Wat dan toch niet past spuugt ze weer uit, haha. Maar ik merk wel dat ze het steeds beter kan inschatten, nu we al zolang met rapley bezig zijn. Dus misschien is het ook gewoon even oefenen?

één maand geleden

Wij doen ook Rapley maar heb niet het idee dat mijn zoontje daadwerkelijk veel binnen krijgt. Is dat herkenbaar? En maakt dat veel uit? Geef verder nog bv op verzoek

één maand geleden

Reactie op Sanne35

Wij doen ook Rapley maar heb niet het idee dat mijn zoontje daadwerkelijk v ...
Lekker bv op verzoek blijven geven en eten aanbieden! M’n dochter krijgt ook vrij weinig binnen nog. Ook haar boterhammen eet ze ineens niet meer (cracottes dan weer wel en kwark vindt ze ook heerlijk) ik weet dat ze komkommer erg lekker vindt, dus dat staat elke dag op tafel met avondeten. Verder bied ik alles aan, zij bepaalt hoeveel zij ervan eet! En soms gaat ze “zonder” avondeten naar bed 😂 of uh zonder überhaupt gegeten te hebben over gehele dag. Dan drinkt ze alleen borstvoeding en laat ze alles staan! Zolang ze borstvoeding drinkt vind ik het wel prima

één maand geleden

Reactie op jessicaaa20

Lekker bv op verzoek blijven geven en eten aanbieden! M’n dochter krijgt oo ...
Dank je wel!! Komkommer is hier inderdaad ook altijd een succes. Brood inderdaad ineens ook niet meer. Ik ga ook eens cracotte proberen. Goede tip!

één maand geleden

Mm courgette spaghetti, kwark en peer

één maand geleden

Wij speciaal de pizza zo gemaakt dat ze goed kon mee-eten, had ze opeens geen honger! Zelfs de ananas wilde ze er niet van afsnoepen 😅

één maand geleden

Voor en na 😊 Broccoli is ze echt geen fan van en de bloemkool was nog iets te hard nu de boventandjes doorkomen. Worteltjes is altijd een goed idee 😋

één maand geleden

Oh de helft van mijn tekst is weg… Haar boventandjes komen door (hoektandjes zijn er bijna helemaal 🧛‍♀️ en de voortandjes komen eraan) dus de bloemkool was nog iets te hard. En worteltjes is altijd goed 😋